رئيس پليس فتا فرماندهي انتظامي استان مرکزي خبر داد؛

برداشت غيرمجاز 20 ميليون ريالي با سوء استفاده از رابطه دوستي

تابناک مرکزی: عدم رعایت نکات امنیتی و واگذاری کارت عابر بانک به غیر موجب برداشت غیرمجاز 20 ميليون ريال از حساب بانکی شهروند اراکی شد
کد خبر: ۳۷۱۵۶۶
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۶ 02 February 2017

به گزارش تابناک مرکزی، سرگرد "مصطفی نوروزی" رئيس پليس فتا فرماندهي انتظامي استان مرکزي در اين باره گفت: در پی مراجعه احدی از شهروندان و ارائه مرجوعه قضایی مبنی بر برداشت غیر مجاز از حساب بانكي اش، موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.              

وي افزود:‌ با بررسی های کارشناسان این پلیس مشخص شد برداشت ها از طریق بستر اینترنت صورت گرفته که در این راستا تحقيقات تخصصي براي بررسي موضوع آغاز شد.

نوروزي افزود: با آغاز تحقيقات تخصصي كارشناسان پليس فتا، متهم شناسایی و با هماهنگی مقام محترم قضایی به این پلیس دعوت شد.

اين مقام انتظامي با اشاره به اعترافات متهم،اضافه كرد:  متهم در اظهارات خود اذعان داشت با توجه به رابطه دوستی با شاکی و سوء استفاده از اعتماد وی به کارت بانکی او دسترسی یافته و با اطلاعات كارت او اقدام به برداشت 20 ميليون ريال از حساب بانكي اش كرده است.

نوروزی با بيان ارجاع پرونده به مرجع قضايي به شهروندان توصيه كرد:‌ در صورت واگذاری کارت عابر بانک به دیگران پس از اخذ مجدد کارت فوراً نسبت به تغییر اطلاعات کاربری  اقدام كرده و در صورت مفقودی کارت در سريع ترين زمان با مراجعه به دستگاه های عابر بانک و استفاده از امکانات بدون نیاز به کارت نسبت به انسداد کارت اقدام كنيد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار