مسابقه عکس رشت سپید برگزار می شود / ساخت آثار برفی توسط هنرمندان در پیاده راه فرهنگی رشت تحسین بر انگیز است

کد خبر: ۳۷۱۷۴۰
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۵ 03 February 2017
تابناک / عصر پنجشنبه تعدادی از هنرمندان در پیاده راه فرهنگی برای ساخت آثار برفی حضور یافتند.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت در حاشیه فعالیت هنرمندان برای خلق آثار برفی گفت: شهر رشت مملو از هنرمندان خلاق است که از فرصت ها به نحو مطلوبی بهره می برند.

وی اقدام خودجوش هنرمندان برای چنین فعالیت هایی را تحسین برانگیز عنوان کرد و گفت: چنین فعالیت هایی که نشاط عمومی را به همراه دارد باعث پویایی جامعه می شود و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی با مشارکت شهرداری منطقه دو رشت در راستای تقویت چنین فعالیت هایی از چند اثر برتر تقدیر خواهد کرد.

وی به برگزاری جشنواره ها در راستای شعار "شهر رشت شهر جشنواره ها" اشاره کرد و گفت: در اینده نزدیک شاهد جشنواره های مناسب با مشارکت منطقه دو در پیاده راه خواهیم بود.

حسنی به برگزاری مسابقه عکاسی " رشت سپید" اشاره کرد و افزود: علاقمندان می توانند عکس های گرفته شده از سطح شهر رشت در روزهای برفی را تا 22 بهمن به آدرس ایمیل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت farhangi1.rasht.ir  و یا به شماره تلگرام 09017408293 ارسال نمایند.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت در پایان گفت: از نفرات برتر پس از داوری آثار طی مراسمی تقدیر به عمل خواهد آمد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار