مدیر شرکت پشتیبانی امور دام قزوین:

مکان‌های عرضه گوشت در قزوین نظارت می‌شود

مدیر شرکت پشتیبانی امور دام استان قزوین گفت: مکان‌های عرضه گوشت قرمز و گوشت مرغ را باید ستاد تنظیم بازار ابلاغ و معرفی کند و دامپزشکی هم باید اقدامات نظارتی مد نظر را انجام دهد تا گوشت سالم تحویل مصرف‌کنندگان شود.
کد خبر: ۳۷۶۹۳۹
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۸ 13 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، یوسف جلوخانی در جلسه شورای روابط خارجی استان قزوین که در سالن جلسات معاونت اقتصادی استانداری قزوین برگزار شد، اظهار داشت: گوشت قرمز داخلی و خارجی در سردخانه‌های استان قزوین موجود بوده و جوابگوی نیاز مصرف‌کنندگان است و در صورت کمبود نیاز موردنظر، از استان‌های دیگر تأمین می‌شود.

وی ادامه داد: مکان‌های عرضه گوشت قرمز و گوشت مرغ را باید ستاد تنظیم بازار ابلاغ و معرفی کند و دامپزشکی هم باید اقدامات نظارتی مد نظر را انجام دهد تا گوشت سالم تحویل مصرف‌کنندگان شود.

مدیر شرکت پشتیبانی امور دام استان قزوین اضافه کرد: لاشه گوشت گرم به قیمت 30 هزار و 500 تومان توزیع و با قیمت 32 هزار و 500 تومان به دست مصرف‌کننده می‌رسد و سردست گوشت منجمد با قیمت 22 هزار و ران گوشت منجمد با قیمت 25 هزار تومان توزیع می‌شود و با افزوده شدن هشت درصد به این قیمت، به دست مصرف‌کننده می‌رسد.

جلوخانی یادآور شد: از یکم دی ماه سال 93 تا 31 فروردین ماه سال گذشته، به میزان 53 تن گوشت مرغ به بازار عرضه شد و در حال حاضر 10 برابر این میزان در سردخانه‌ها ذخیره شده است.

وی عنوان کرد: قیمت گوشت مرغ در بازار 6 هزار و 450 تومان است و در استان قزوین مشکل تأمین گوشت مرغ وجود ندارد.

علی‌اکبر کبیری معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین هم در این جلسه گفت: در خصوص جوجه‌های یک روزه باید کنترل‌های لازم صورت گیرد چراکه قیمت مصوب شده این جوجه‌ها یک هزار و 700 تومان است اما در بازار با قیمت دو هزار و 400 تومان به فروش می‌رسد و این موضوع در بلند مدت برای گوشت مرغ مشکل‌ساز می‌شود که لازم است تدبیرات لازم در خصوص این موضوع أخذ شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار