در جلسه مشترک معاونت صید و صیادی اداره کل شیلات و نماینده دانشگاه علوم پزشکی استان بررسی شد:

ایجاد راهکارهای خدمات رسانی بهداشتی و رفاهی به صیادان استان

جلسه مشترک معاون صید و صیادی اداره کل شیلات و نماینده دانشگاه علوم پزشکی استان، در خصوص ایجاد مراکز بهداشتی و درمانی و استقرار آمبولانش در مناطق صیادی استان برگزار شد.
کد خبر: ۳۹۳۲۰۱
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۷ 12 March 2017
جلسه مشترک معاون صید و صیادی اداره کل شیلات و نماینده دانشگاه علوم پزشکی استان، در خصوص ایجاد مراکز بهداشتی و درمانی و استقرار آمبولانش در مناطق صیادی استان برگزار شد.

مهندس محسن یحیایی با اعلام این خبر گفت: طی این جلسه راهکارهای خدمات رسانی بیشتر بهداشتی و رفاهی به جامعه صیادان استان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تدابیر لازم در این زمینه اندیشیده شد.

معاون صید و صیادی اداره کل شیلات استان با بیان اینکه مسئله بهداشتی و رفاهی صیادان یکی از دغدغه های همیشگی اداره کل شیلات استان است، تصریح کرد: تمامی مدیران و کارشناسان شیلات استان در تلاش اند تا فضایی امن هم از نظر رفاهی و هم بهداشتی برای جامعه صیادان فراهم آورند.

وی در ادامه اظهار داشت: در این جلسه در راستای مسائل رفاهی و بهداشتی صیادان، اطلاعات مربوط به تعداد تعاونی های صیادی، تعداد صیادان، مختصات جغرافیایی تعاونی های صیادی، راههای دسترسی به منطقه تحت پوشش صیادی و مشکلات بهداشتی و درمانی جامعه صیادی، طی نامه ای به دانشگاه علوم پزشکی استان ارسال گردید تا در آینده نزدیک تصمیمات  لازم در جهت بهبود بیشتر وضعیت صیادان استان اتخاذ شود.

مهندس یحیایی در پایان یادآور شد: جهت تسریع در روند امور، در آینده نزدیک نیز جلسه ای با حضور مدیران دستگاههای ذیربط برگزار خواهد شد.

گفتنی است در حال حاضر 1400 صیاد در استان گلستان، در قالب 21 شرکت تعاونی صید پره و زیر نظر اداره کل شیلات گلستان مشغول فعالیت هستند.

لازم به ذکر است طول سواحل کشور ۵۸۰۰ کیلومتر است که از این میزان ۸۹۰ کیلومتر نوار ساحلی استان های شمالی کشور است که سهم استان گلستان 100 کیلومتر نوار ساحلی می باشد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار