پرونده شایعات تخلف شهرداری بسته شد

رییس کمیسیون اجتماعی و فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به حضور شهردار تهران و معاون معماری و شهرسازی وی برای پاسخ به سوال یکی از اعضای شورا درخصوص تخلف در ساخت هتل اسپیناس دو گفت: حضورقالیباف در جلسه غیرعلنی شورا پرونده شایعات اخیر علیه شهرداری تهران بست.
کد خبر: ۳۹۴۰۰
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۴ 26 May 2015
به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی شهرداری تهران، حجت الاسلام عبدالمقیم ناصحی افزود: شهردار تهران در این جلسه با ارائه مستنداتی که در اختیار داشت به سوال یکی از اعضای شورا مبنی بر تخلف شهرداری تهران در اعطای مجوز به افزایش طبقات هتل اسپیناس دو پاسخ داد.

وی گفت: پاسخ شهردار تهران مبنی بر اعلام کتبی تخلف به مالک هتل اسپیناس دو و ارجاع پرونده این هتل به کمیسیون ماده 100، اعضای شورای اسلامی شهر را قانع کرد.

رییس کمیسیون اجتماعی و فرهنگی شورای شهر تهران افزود: با توجه به پاسخ شهردار تهران منتظر رای نهایی کمیسیون ماده 100 در خصوص پرونده تخلف این هتل خواهیم ماند.



* اعضای شورا تابع نظر کمیسیون ماده 100هستند

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: توضیحات شهردارتهران و معاون معماری و شهرسازی وی در ارتباط با هتل اسپیناس دو برای همه اعضای شورا قانع کننده بود.

اسماعیل دوستی با اشاره به طرح سوال یکی از اعضای شورای شهر از شهردار تهران در مورد تخلفات هتل اسپیناس دو افزود: توضیحات ارائه شده از سوی شهردار تهران و معاون وی درمورد تخلفات هتل اسپیناس دو برای همه اعضای شورای شهر کافی و قانع کننده بود.

وی تصریح کرد: طبق توضیحات ارائه شده و براساس مصوبات، کمیسیون ماده 5 شهرداری تهران هیچ دخالتی در هتل اسپینانس دو نداشته و همانطور شهردار تهران پیش تر اشاره کرده بود پرونده تخلف این هتل هم اکنون در کمیسیون ماده 100 در حال پیگیری است. 

دوستی خاطرنشان کرد: تمامی اعضای شورای شهر تابع رای کمیسیون ماده 100 هستند تا رسیدگی به تخلفات این حوزه که هیچ ارتباطی با شهرداری تهران ندارد به صورت دقیق و قانونی بررسی شود.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار