کی روش بازی های باشگاه های آسیا را رصد می کند

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: سال 95، سال همراه با موفقیت برای تیم های ملی در همه رده ها بود.
کد خبر: ۳۹۴۷۸۲
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۰ 14 March 2017

به گزارش تابناک :  از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مهدی تاج در آخرین جلسه هیات  رئیسه فدراسیون فوتبال با اشاره به شرایط مطلوب حاکم بر تیم ملی قبل از بازی با قطر گفت: سرمربی تیم ملی با توجه به شرایط مطلوب تیم ملی تمام بازی های لیگ و باشگاه های آسیا را تا آخرین روز زیر نظر داشته و لیست خود را بر همین اساس اعلام خواهد کرد.

وی افزود: سال 95 سال همراه با موفقیت برای تیم های ملی در همه رده ها بود و کسب مجوز حضور در جام جهانی برای جوانان، نوجوانان و راهیابی تیم ملی فوتبال ساحلی به جام جهانی باهاما با کسب قهرمانی آسیا، کسب موفقیت فوتسال و عنوان سومی جهان و دیگر موفقیت ها حاصل تلاش کار گروهی هیات رئیسه، کمیته ها، دپارتمان و عوامل اجرایی فدراسیون بوده است.

رئیس فدراسیون فوتبال به برگزاری لیگ های موفق در سال 95 اشاره کرد و گفت: برگزاری لیگ های مختلف با کیفیت، نظم، مدیریت مطلوب فوتسال، بانوان و ساحلی برگزار شد که باید از عوامل اجرایی لیگ ها و کمیته های مربوطه تقدیر و تشکر کرد.

تاج به تلاش کمیته داوری در جوانگرایی اشاره کرد و گفت: همکاری خوبی در این فصل بین رئیس کمیته داوران و دپارتمان داوری وجود دارد و با توجه به کردن به آموزش، ضابطه مند شدن در جوانگرایی در بخش داوری کار خوبی آغاز شده است و باید بر افزایش توجهات و دقت نظر خود را افزایش دهند.

وی در پایان اظهار داشت: در هیات های استانی در سال جاری انتخابات خوبی برگزار کرده و برهمین اساس نیز به روسای هیات هم تاکید داشته ایم در کادر اجرایی و عوامل اجرایی خود به جوانگرایی توجه و برنامه های خود را بازنگری کنند.



منبع : جام جم

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار