تازه ترین اقدامات و کشفیات نیروی انتظامی استان یزد

فرمانده انتظامی میبد گفت: در بازرسی از یک انبار پنج هزار و 300 قلم اسباب بازی قاچاق به ارزش 380 میلیون ریال در این شهرستان کشف شد.
کد خبر: ۳۹۵۶۸۷
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۳ 16 March 2017
به گزارش تابناک یزد،سرهنگ سیدمحمد طاهر موسوی ضمن اشاره به دستگیری دو متهم در این راستا خاطرنشان کرد: متهمان با قرار دادن این کالاهای قاچاق در انبار قصد توزیع آن در بازار را داشتند که توسط ماموران پلیس دستگیر و به دادسرا معرفی شدند.
***
رئیس پلیس آگاهی استان یزد از کشف 43 هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در بازرسی از یک مغازه در شهر یزد خبر داد.
سرهنگ حسین رضایی گفت: با توجه به کسب خبری مبنی بر توزیع سیگار قاچاق توسط فردی در شهرستان یزد بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی به بازرسی از مغازه مورد نظر پرداخته و موفق به کشف این مقدار نخ انواع سیگار خارجی قاچاق شدند.
رئیس پلیس آگاهی استان یزد با بیان اینکه محموله قاچاق دخانی کشف شده تحویل اداره دخانیات استان شد، خاطرنشان کرد: خانواده ها به این نکته توجه داشته باشند که سیگار، پایه و اساس شروع بسیاری از ناهنجاری ها و آسیب های اجتماعی است که به همین منظور باید توجه بیشتری را بر نوجوانان و جوانان خود داشته باشند.
***
فرمانده انتظامی شهرستان بافق گفت: مأموران مبارزه با موادمخدر شهرستان بافق در اسفند ماه سالجاری 25 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط و 16 نفر را دستگیر کردند.
سرهنگ فرهاد بیگلری افزود: مأموران مبارزه با موادمخدر بافق در راستای اجرای کنترل محورهای مواصلاتی و تشدید مبارزه با خرده فروشان و معتادین مواد مخدر و ارتقاء امنیت اجتماعی در طول اسفند ماه سالجاری موفق شدند این مقدار انواع مواد مخدر را کشف و ضبط کنند.
سرهنگ بیگلری ادامه داد: در طول این مدت سه دستگاه خودرو نیز توقیف و تعدادی از معتادان و خرده فروشان مواد مخدر نیز دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان بافق در پایان تصریح کرد: باید در فرزندان خود این باور را ایجاد کنیم که برای شاد زیستن نیازی به مصرف مواد مخدر نیست و شادی کاذب مصرف مواد مخدر به سرعت جای خود را به غم و اندوه
خواهد داد چون که خانواده مهم‌ترین و اساسی‌ترین نقش را در پیشگیری از اعتیاد جوانان به مواد مخدر ایفا می‌کند.
محورهای مواصلاتی استان یزد به دلیل اتصال استان های جنوبی به مرکز کشور و موقعیت این استان در کانون کریدور شمال - جنوب کشور باعث شده تا راه های این استان مورد سوء استفاده برای انتقال کالای قاچاق قرار گیرد.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار