معرفی کارآفرینان برتر استان بوشهر

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر گفت: از میان یک‌هزار و۷۴۸ کارآفرین استان بوشهر با نظر هیئت داوران چهار نفر به عنوان کارآفرین جوان و برتر معرفی شد و مورد تجلیل قرار گرفت.
کد خبر: ۴۰۱۲۶
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۴ 27 May 2015
تابناک بوشهر: حمید رضا پناه ظهر امروز در تجلیل از کارآفرینان برتراستان بوشهر در کنگان، با اشاره به نقش مهم و موثر کارآفرینان در پیشرفت و توسعه اظهار داشت: کارآفرینان نقش مهمی در عرصه‌های اقتصاد، اشتغال و فناوری و طرح‌های تولیدی دانش‌بنیان دارند که سبب  پیشرفت‌های حیرت انگیزی می‌شوند.

وی به نقش مهم کارآفرینی در شکوفایی استعدادهای درخشان جوانان پرداخت و افزود: کارآفرینی در توسعه و پیشرفت حوزه‌های گوناگون تاثیر مهمی دارد بگونه‌ای که استعدادهای درخشان جوانان دراین عرصه شکوفا و بارور می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهرتقویت کارآفرینی را به منظور تقویت زیرساخت‌های گوناگون جامعه اسلامی امری ضروری دانست و گفت: استان بوشهر دارای استعدادها و ظرفیت‌های مهمی در حوزه تولید و کارآفرینی است که بسیاری از این استعدادها بالقوه است.

پناه با تاکید بر بهره جستن از این استعدادها افزود: فعالیت و حضور مستمر نخبگان و کارآفرینان در عرصه‌های گوناگون ضمن اینکه مشوقی برای دیگر کارآفرینان است زمینه حضورآنان در این عرصه فراهم می‌شود.

وی، کارآفرینی سبب تقویت خلاقیت و نوآوری در جامعه دانست و بیان کرد: کارآفرینان با فعالیت‌ها و خلاقیت‌های خود می‌توانند موانع توسعه و پیشرفت را برطرف کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر بر ضرورت ایجاد فرهنگ کارآفرینی و ارزش‌گذاری به فعالیت کارآفرینان تاکید کرد و افزود: جشنواره تجلیل از کارآفرینان برتر نیز به این منظور در کنگان برگزار شده است.

پناه با بیان اینکه به منظور انتخاب کارآفرینان برتر، تیم‌های ارزشیابی و فعالیت‌های داوری به صورت دقیق انجام گرفت، تصریح کرد: یک‌هزار و 748 نفر کارآفرین در این جشنواره ثبت نام کرده‌اند که 4 نفر شامل سه نفر به عنوان کارآفرین برتر و یک نفر به عنوان کارآفرین جوان معرفی شد.

در این آیین از کارآفرینان برتر استان بوشهر و پیشگامان کارآفرینی در کنگان تجلیل شد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار