با تصمیم اعضای شورای شهر اردبیل؛

شهرداری اردبیل مالک تیم فوتبال باقی ماند

با تصمیم اعضای شورای شهر اردبیل و با رای مثبت ۱۱ عضو شهرداری اردبیل مالک تیم فوتبال شهرداری باقی ماند.
کد خبر: ۴۰۳۶۵
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۴ 28 May 2015

به گزارش مهر، رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر اردبیل شامگاه چهارشنبه در جلسه شورا تصریح کرد: در پی بررسی نحوه حمایت از تیم شهرداری اردبیل به این نتیجه رسیدیم که برای کسب اطمینان و آرامش مردم این تیم با کمک های ضروری زیر نظر سازمان فرهنگی ورزشی باشد.

اسفندیار هوشیار با اشاره به درخواست شهرداری مبنی بر تصویب ۱۰ میلیارد ریال اعتبار برای حمایت از تیم فوتبال در فصل اول بازی ها افزود: انتظار ما توجه اعضای شورا و تصویب این درخواست است.

وی افزود: در عین حال بر اساس بررسی ها شرایط واگذاری لحاظ شده و حتی درآمد زایی از طریق تیم نیز بررسی شده است.

در عین حال سخنگوی شورای اسلامی شهر اردبیل نیز تاکید کرد: برای نگه داشتن تیم فوتبال باید بودجه قطعی شود.

بودجه حمایتی قطعی شود

محمد فیضی افزود: اگر قرار است تیم را نگه داریم باید بودجه قطعی پیش بینی شود و جلسات تصویب بودجه تکرار نشود؛ در ادامه می توان فصل به فصل بودجه را تخصیص داد.

وی افزود: در عین حال نباید تیم فوتبال صرفا از منظر هزینه نگریسته شود و باید با گزینه های تبلیغ و بازاریابی زمینه هایی برای درآمد زایی تیم برنامه ریزی شود.

عضو شورای اسلامی شهر اردبیل نیز با یادآوری تلاش های صورت گرفته برای رشد تیم فوتبال گفت: شهردار وقت در دور سوم تیم ذوب آهن را که تضعیف شده بود خریداری کرد و شورای سوم نیز موافقت خود را اعلام کرد.

حجت الاسلام محمد رضا سرداری تصریح کرد: این تیم با تلاش های مستمر به لیگ دسته یک رسید و نامه وزارت کشور مبنی بر ممانعت دستگاه ها از تیم داری حرفه ای قبل از عید واصل شده است.

وی با تاکید به تصویب بودجه در این ایام افزود: بی شک وزارت کشور به دنبال تضعیف برنامه های نشاط آور نیست و با توجه به نشاطی که در سایه این تیم ایجاد شده، در صورت آسیب به تیم فوتبال تیم های دیگر نیز آسیب می بینند.

این عضو شورا تاکید کرد: شهرداری باید تیم را حمایت کند و در کنار آن مجموعه های دیگر نیز می توانند با اعلام آمادگی حامی تیم باشند.

سرداری افزود: برای سه ماه اول اعتبار درخواستی پیشنهاد شده و به عقیده بنده بهتر است برای ۹ ماه بعدی نیز تصویب شود.

وی با بیان اینکه با ۱۰ میلیارد ریال نه با مربی، نه کادر فنی و نه بازیکن نمی توان عقد قرارداد کرد خواستار در نظر گرفتن مصالح تیم از سوی شورا شد.

در این جلسه همچنین منشی اول شورای اسلامی شهر اردبیل شکل گیری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل را در راستای حمایت از حوزه ورزش عنوان کرد.

حقوق تیم پرداخت شود

سلامت صفری در عین حال به یکی از شائبه ها مبنی بر عدم پرداخت ۱۶ میلیارد ریال از حق و حقوق تیم فوتبال اشاره کرد و خواستار پاسخگویی سرپرست شهرداری اردبیل شد.

وی افزود: علاوه بر این شنیده شده حقوق کارکنان با تاخیر پرداخت می شود و شهرداری به پیمانکاران نیز بدهی دارد.

دیگر عضو شورای اسلامی شهر اردبیل با تاکید به ضرورت حمایت از تیم فوتبال افزود: همین هزینه های جانبی برگزاری مسابقات اگر تجمیع شود می توان تیم را تامین مالی کرد.

ولی نعمتی تصریح کرد: افکار عمومی نامه وزارت کشور مبنی بر خودداری از تیم داری را مورد توجه ندارد و اگر تیم را رها کنیم گفته می شود که شورا و شهرداری ناتوان بوده است.

در پایان این جلسه ۶۰ میلیارد ریال بودجه پیشنهادی یک ساله شهرداری اردبیل برای حمایت از تیم فوتبال شهرداری اردبیل با نظر قطعی اعضای شورای شهر به تصویب رسید.

بر اساس اعلام رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل این بودجه فصل به فصل تخصیص یافته و در طول یک سال پیشنهادات بخش خصوصی برای حمایت از تیم نیز مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار