باید از سیاست زدگی در حوزه فرهنگ پرهیز کرد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، گفت: با تمام اختلاف سلیقه هایی که در حوزه فرهنگ داریم نباید در اجرای آن سیاست زده عمل کنیم
کد خبر: ۴۱۶۵۵۸
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۹ 01 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل ازروابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، اولین جلسه شورای اداری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در سال جدید،  با حضور مدیرکل، معاونین، روسای ستادی و روسای ادارات شهرستان های در سالن جلسات این اداره برگزار شد.
 
حجت الاسلام رحیم جعفری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، گفت: مدیرکل پیشین در دوران مدیریت خود بسیار فعال و کوشا بود و برنامه های شاخص برجسته ای را برگزار کرد.
 
وی افزود: چند مبنای کلی برای تحقق اهداف وزارت خانه داریم که قانون مداری و اخلاق مداری از اساسی ترین آن ها است.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، با بیان اینکه دایره وظایف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در هدایت، حمایت و نظارت خلاصه می شود، اظهار کرد: ما به نوعی مسئول اخلاق مردم هستیم و باید در فرهنگ مردم تاثیرگذار باشیم.

وی ابراز کرد: بعد از گذشت چهار دهه از پیروزی انقلاب اسلامی، جدا از هرگونه نگاه سیاسی و جناحی باید به تعمیق و بلوغ رسیده، علف های هرز انقلاب را جدا کنیم و یکدل و متحد به آبادانی کشور همت کنیم.

حجت الاسلام جعفری، تاکید کرد: با تمام اختلاف سلیقه هایی که در حوزه فرهنگ داریم نباید در اجرای آن سیاست زده عمل کنیم.

وی گفت: بایستی فضای باز فرهنگی را برای همه به خصوص اصحاب فرهنگ و هنر فراهم آوریم تا با فراق بال به فعالیت خود ادامه دهند.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، خاطرنشان کرد: سیاست کاری وزارت خانه بر این اساس است که برنامه ها را اعم از همایش، جشنواره، نمایشگاه و...به بخش های خصوصی واگذار کند.
 


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار