امام جمعه کرمانشاه اهانت به امام رضا(ع) در ایلام را به شدت محکوم کرد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: اهانت به ساحت مقدس امام رضا (ع) در یکی از ستاد های انتخاباتی در ایلام تاسف بار است و آن را به شدت محکوم می کنیم .
کد خبر: ۴۱۶۷۵۷
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۱ 01 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل ازکردپرس، حضرت آیت الله "مصطفی علما"در همایش بزرگ روز پاسدار در حسینیه ثارالله سپاه حضرت نبی اکرم(ص)  گفت: این اقدام  موهن و شرم آور که به مقام شامخ  امام هشتم علی بن موسی الرضا (ع)  اهانت شد که موجب جریحه دار شدن قلوب مردم مومن و ولایت مدار ایران اسلامی و هر انسان آزاده ای گردید ،  غیر قابل قبول است و باید با مسببین امر قاطعانه برخورد شود.

وی افزود: این اتفاق ادامه جریانی تعمدی است که  هر چند وقت یکبار در گوشه ای از کشور  و به هر بهانه ای به مقدسات و ارزش های اسلام و نظام اسلامی اهانت می شود همانطور که سال گذشته در قالب برنامه ای سخیف در دانشگاه رازی کرمانشاه به  ارزش های اسلامی و پیامبران الوالعظم (علیهم السلام) اهانت کردند .

وی گفت:  وظیفه همگانی است که در مقابل این جریان فاسد و معارض که قصد ضربه زدن به ارزش ها و مقدسات را دارند  همواره  هوشیار و مراقب باشند که از  ارزش ها و مقدسات خود حراست کنند و به چنین افرادی اجازه ندهند به راحتی به مقدسات اهانت کنند.

وی افزود: البته از دستگاههای قضایی و امنیتی نیز انتظار می رود که برخوردی قاطع با این چنین اتفاقاتی داشته بانشد که هرکسی به خود اجازه ندهد به این راحتی به مقدسات  و ارزش های ما که هزاران نفر خون خود را برای حفاظت از آنها نثار کرده اند جسارت کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار