سخنگوی انجمن اسلامی معلمان:

اجرای نظام ۶-۳-۳ به آموزش و پرورش آسیب زد

سخنگوی انجمن اسلامی معلمان با بیان اینکه اجرای نظام ۶-۳-۳ بزرگترین آسیب ها را به وزارت آموزش وپروش وارد کرده است، گفت: اجرای سند تحول نیاز به پیش نیاز هایی و ملزومات دارد.
کد خبر: ۴۱۷۴۶۶
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۵ 02 May 2017
تابناک اصفهان- به گزارش ایمنا، حسن خلیل آبادی اظهار داشت: آموزش و پرورش هنوز جزو مسائل اساسی کشور نیست.

وی افزود: اگر آموزش و پرورش به اولویت اول کشور تبدیل شود بسیاری از مشکلات در آموزش و پرورش برطرف می گردد.

وی ادامه داد: درخواست ما همواره ارتقای سهم آموزش و پرورش از بودجه عمومی کشور بوده است.

سخنگوی انجمن اسلامی معلمان با انتقاد از نگاه های چند گانه ای که در نظام تعلیم و تربیت وجود دارد گفت: آسیب های اجتماعی ناشی از نگاه های چند گانه در آموزش و پرورش است، به طوریکه  خانواده یک نگاه، آموزش و پرورش نگاه دیگری و بخش های دیگر جامعه نیز نگاه های متفاوتی نسبت به آموزش و پرورش دارند.

وی سند های موجود برای آموزش و پرورش را آرمانی دانست و تصریح کرد: مسئولین وزارت آموزش و پرورش موظف به اجرای سند تحول بنیادین هستند و به عنوان صاحب نظر می توانیم سند تحول را نقد کنیم.

خلیل آبادی با اشاره به مشکلات اجرای نظام ۶-۳-۳ ، گفت: بدون پیش بینی ملزومات این نظام تنها به دلیل اینکه در سند تحول آمده بود، اجرا شد و مشکلات بسیاری را به جود آورد.

وی با بیان اینکه اجرای نظام ۶-۳-۳ بزرگترین آسیب ها را به وزارت آموزش و پروش وارد کرده است، بیان کرد: اجرای سند تحول نیاز به پیش نیاز هایی دارد، با اجرای شکلی و نمایشی برنامه ها در وزارت آموزش وپرورش مخالفیم، به گونه ای که برنامه ها باید با مطالعه و دقیق اجرا شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار