افتتاح نمایشگاه بین المللی صنایع و ماشین آلات کشاورزی در ارومیه

نهمین نمایشگاه بین المللی صنایع و ماشین آلات کشاورزی، باغبانی، نهاده‌ها، آبیاری و آبرسانی شنبه شب با حضور معاون زراعت وزارت جهاد کشاورزی در ارومیه دایر شد.
کد خبر: ۴۱۹۵۶۹
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۷ 06 May 2017
به گزارش تابناک آذربایجان غربی:شناخت بازار، ایجاد فضای رقابتی جهت ورود به بازارهای جدید، جذب سرمایه‌گذاری کشاورزی، تبادل اطلاعات و تجربیات و انتقال یافته‌های علمی و فناوری‌های نوین، معرفی و ارائه محصول، معرفی کالا و خدمات جدید و سنجش توان رقابتی مشارکت‌کنندگان، تحقیق بازار و بازاریی از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه به شمار می‌رود.

در این نمایشگاه بیش از ۸۰ موسسه و شرکت داخلی فعال در بخش کشاورزی و نمایندگان شرکت‌های معتبر خارجی و بین المللی حضور دارند که ۳۴ درصد شرکت‌ها در حوزه کشاورزی و نهاده‌ها، ۳۳ درصد در حوزه آبیاری و آبرسانی و ۳۳ درصد ماشین‌آلات کشاورزی است.

همچنین فعالیت ۱۳ درصد از شرکتهای شرکت کننده در حوزه دانش‌بنیان و تحقیقاتی بوده که در این نمایشگاه حضور دارند که ظرفیت خوبی برای بهره‌برداری از خدمات این شرکت‌ها محسوب می‌شود.

حضور شرکت‌های بومی و تشکل‌های بخش کشاورزی در این نمایشگاه در راستای شناساندن توانمندی‌های استان در بخش کشاورزی از اهمیت بسزایی برخوردار است.

این نمایشگاه از ۱۶ تا ۱۹ اردیبهشت ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی ارومیه برای بازدید عموم دایر است.


 
منبع/باشگاه خبرنگاران
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار