آزمون جشنواره کتابخوانی رضوی، اینترنتی و حضوری انجام می شود

مسئول امور فرهنگی اداره کل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه، گفت: نحوه شرکت در هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی به دو صورت حضوری و اینترنتی است.
کد خبر: ۴۲۳۹۴۲
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰ 14 May 2017
به ش خبرگزاری تابناک به نقل از شبستان،باباجانی مسئول امور فرهنگی اداره کل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه،  گفت: اداره کل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه با همکاری نهاد کتابخانه های عمومی کشور، هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی از سلسله برنامه های پانزدهمین جشنواره بین المللی فرهنگی هنری امام رضا(علیه السلام)  را برگزار می کند.
 
وی افزود: این جشنواره در دو بخش فردی و خانوادگی به صورت حضوری و اینترنتی برگزار می شود.
 
باباجانی، مهلت شرکت در این جشنواره را یکم تیرماه اعلام و اظهار کرد: شرکت کنندگان می توانند با مراجعه به www.kermanshahpl.ir وwww.iranpl.ir  www.shamstoos.ir نسبت به دریافت فایل pdf کتابهای معرفی شده در جشنواره اقدام کرده و یا با مراجعه حضوری به کتابخانه ها این کتاب ها را امانت بگیرند.
 
وی با بیان اینکه نحوه شرکت در این جشنواره نیز به دو صورت مکتوب و آنلاین پیش بینی شده است، ابراز کرد: شرکت کنندگان با مراجعه به سایت های اینترنتی مذکور می توانند در مدت 30 تا 40 دقیقه به صورت آنلاین به سئوالات پاسخ دهند.
 
مسئول امور فرهنگی اداره کل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه، خاطرنشان کرد: همچنین می توانند با مراجعه به کتابخانه های عمومی سراسر کشور برگه پاسخ نامه یا برگه نقاشی ویژه کودکان را دریافت کرده و پس از تکمیل با درج کد کتابخانه روی برگ نقاشی یا پاسخ نامه آن را جهت ارسال به دبیرخانه جشنواره تحویل دهند.
 
وی با اشاره به تأخیر دو ماهه اعلام فراخوان از مرکز، اعلام کرد: از تمام ظرفیت های موجود برای تبلیغ و اطلاع رسانی جشنواره کتابخوانی رضوی و افزایش تعداد جوایز پیش بینی شده استفاده می کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار