به مناسبت 22 بهمن:

نسل سومی ها پا به پای اولی ها آمدند

امروز گام های استوار و باصلابت نسل سومی ها و چهارمی های استان گیلان در یوم الله 22 بهمن 1393 یادآور حماسه آفرینی های جوانان و نوجوانان در هشت سال دفاع مقدس در پاسداری از میهن اسلامی است.
کد خبر: ۴۳۱۰
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۸ 11 February 2015
جای جای استان گیلان در یوم الله 22 بهمن مملو از دوستداران و همراهان انقلاب است که با حضور گرم شان آمدند تا 36 سال عشق و همراهی با انقلاب را تکرار کنند.

نور حضور دوستداران انقلاب از اولین ساعات صبح امروز ، کوچه و خیابان های استان گیلان را نورانی کرده، بهار حضورشان همه جا را بهاری کرده و آفتاب همبستگی همه جا تابیده است.

در این میان عطر دل انگیز حضور نسل سوم و چهارم انقلاب در سراسر استان گیلان پیچیده، آنها دست در دست هم، با نوای همدلی و اتحاد آمدند تا با حضور گرم خویش بگویند که حافظان خون شهدا، دوستداران رهبری و همراهان انقلابند.

امروز گام های استوار و باصلابت نسل سومی ها و چهارمی های استان گیلان در یوم الله 22 بهمن 1393 یادآور حماسه آفرینی های جوانان و نوجوانان در هشت سال دفاع مقدس در پاسداری از میهن اسلامی است.

همراهی نسل سوم و چهارم در راهپیمایی 22 بهمن در گیلان زیبا و دیدنی است، عده ای با سربندهای یاحسین و یا فاطمه زهرا آمدند؛ تعدادی دیگر با حک رنگ سبز، قرمز و سفید پرچم پرافتخار کشورشان بر چهره درخشیدند و عده ای دیگر نیز با مشت های گره کرده و با فریاد شعارهای انقلابی، حاضر شدند.

حضور سراسر شور و نشاط دوستداران انقلاب اسلامی در هر سن و سالی در یوم الله 22 بهمن نشان داد که انقلاب زنده است، زنده می ماند و راه شهدا نیز تا ابد ادامه دارد.

در راهپیمایی پرشور22 بهمن گیلان به سراغ تعدادی از جوانان و نوجوانان یا به قولی نسل سومی های انقلاب رفتم و از احساس شان برای شرکت در این روز باشکوه پرسیدم؛ شور و نشاط شان به حدی بود که همه با هم حرف می زدند و پاسخ می دادند؛ همهمه ای بود ...

'پریسا نعیمی' همه را به سکوت دعوت کرد و با اجازه از همسن و سالانش به نمایندگی از آنها ، به خبرنگار ایرنا گفت : امروز یکی از روزهای خوب در زندگی ام است، با دوستانم به راهپیمایی 22 بهمن آمدم تا به جهانیان بگوییم که برای دفاع از کشورمان همیشه آماده ایم.

وی 22 بهمن را از روزهای بزرگ ایرانیان دانست و افزود: ما نسل چهارم انقلاب نیز همگام با سایر قشرها آمدیم تا انقلاب اسلامی را همراهی کنیم.

دانش آموزان گیلان همراه و همگام با سایر آینده سازان ایران اسلامی امروز با حضور پرشورشان در راهپیمایی22 بهمن اثبات کردند که پیروی از ولایت فقیه را تا ابد حفظ خواهند کرد و تا ظهور امام زمان (عج) پرچم حکومت اسلامی از دستشان جدا نخواهد شد.

نسل سوم انقلاب با حضور در یوم الله 22 بهمن اثبات کردند که به تأسی از 36 هزار شهید دانش آموز و همکلاسی های آسمانی شان، پرشور و شعورتر از همیشه به یاری حضرت حق، پای انقلاب ایستاده اند تا پرچم استقلال و آزادی این ملت برای همیشه در اهتزاز بماند.



* آینده سازان ایران اسلامی تا پای جان در برابر زیاده خواهان می ایستند

مسوول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان گیلان گفت: نسل سوم و چهارم انقلاب اسلامی امروز با حضور پرشور خود در راهپیمایی 22 بهمن ، نشان دادند که تا پای جان در برابر زیاده خواهان می ایستند.

'اسماعیل جانعلی پور' روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دانش آموزان استان گیلان همگام با سایر همسالان خود در سراسر کشور با تأسی از شهید فهمیده ها و منویات مقام معظم رهبری که فرمودند: «ملت ایران بدانند که راز موفقیت او ایستادگی است» یک بار دیگر باشکوه تر و رساتر از گذشته نشان دادند که حافظان انقلاب هستند.

وی حضور در راهپیمایی 22 بهمن را نشانه اراده ملتی بزرگ در تحقق آرمان های اسلامی دانست و اظهار کرد: دانش آموزان نیز با حضور خود به گوش جهانیان رساندند که فردای انقلاب و اسلام، برای آنهاست و همیشه و تا آخرین قطره خون خود، از انقلاب اسلامی که حاصل تلاش های امام راحل و شهدای گرانقدر بویژه شهدای دانش آموز است، پاسداری خواهند کرد و پای آرمان ها می مانند.

استان گیلان دارای بیش از 376 هزار دانش آموز است.

راهپیمایی یوم الله 22 بهمن امروز همزمان با سراسر کشور با شرکت گسترده قشرهای مختلف در مناطق مختلف استان گیلان آغاز شده است. 

گیلانی ها بار دیگر همگام با هم در صحنه ای دیگر برای دفاع از انقلاب به میدان آمدند و قدرت شان را به جهانخواران و دشمنان ایران اسلامی نشان دادند. 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار