۹ طرح مخابراتی در اردستان به بهره‌برداری رسید

رئیس اداره مخابرات اردستان گفت: ۹ طرح مخابراتی با بیش از ۷ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال هزینه از ابتدای امسال تا کنون در اردستان به بهره‌برداری رسیده است.
کد خبر: ۴۳۳۶۶۰
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۳ 31 May 2017
تابناک اصفهان- به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردستان، حمیدرضا ترکیان امروز در نشستی خبری اظهارداشت: عملیات راه‌اندازی سایت همراه اول در روستای آستانه برای پوشش تلفن همراه در نقاط کور دهستان همبرات با بیش از5 میلیارد ریال هزینه به اتمام رسیده است.

وی افزود: طرح نصب و راه اندازی اینترنت روستاهای حسین آباد، رحمت آباد، خیرآباد، شهراب، باقرآباد و ظفرقند هر کدام به تعداد 64 پورت و با بیش از 2 میلیارد ریال هزینه پایان یافت.

رئیس اداره مخابرات شهرستان اردستان به اتمام عملیات نصب پورت adsl روستای تلک آباد به تعداد 128 پورت و با افزون‌بر 400 میلیون ریال هزینه اشاره و خاطرنشان کرد: عملیات نصب تجهیزات ارتباط فیبرنوری خانگی در اردستان با بیش از 500 میلیون ریال به پایان رسیده است.

وی راه اندازی 5 سایت جدید تلفن همراه، اجرای 2 طرح فیبرنوری و توسعه نقطه‌ای شبکه مسی شهرهای اردستان و زواره را از برنامه‌های در دست اقدام اداره مخابرات این شهرستان اعلام کرد و گفت: برای اجرای این طرح‌ها اعتباری بالغ بر 40 میلیارد ریال پیش بینی شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار