تردد ۲۳ میلیون خودرو در محورهای همدان

مدیر مرکز مدیریت راه‌های استان همدان از فعال بودن ۶۶ دستگاه تردد شمار در محورهای همدان خبر داد و عنوان کرد: دستگاه‌های تردد شمار در جاده‌ها اطلاعات مربوط به‌سرعت غیرمجاز، سبقت غیرمجاز و رعایت نشدن فاصله طولی وسایل نقلیه عبوری در محورهای مواصلاتی استان همدان را به ثبت می‌رساند.
کد خبر: ۴۳۴۶۳۳
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۵ 03 June 2017
مدیر مرکز مدیریت راه‌های استان همدان گفت: تردد بیش از ۲۳ میلیون و ۳۸۵ هزار و ۸۴۳ وسیه نقلیه طی دو ماه گذشته در محورهای همدان به ثبت رسیده است.

به گزارش مهر و به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان، سعید کریمی اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تا پایان اردیبهشت ماه ۲۳ میلیون و ۳۸۵ هزار و ۸۴۳ تردد در محورهای همدان به ثبت رسیده که از این تعداد ۱۳ درصد تردد وسایل نقلیه سنگین بوده است.

وی سرعت متوسط تردد در شبکه راه‌های استان همدان را ۸۲ کیلومتر در ساعت عنوان کرد و افزود: همچنین سرعت غیرمجاز کل تردد ها ۱۲ درصد بوده است.

مدیر مرکز مدیریت‌ راه‌های استان همدان از فعال بودن ۶۶ دستگاه تردد شمار در محورهای همدان خبر داد و عنوان کرد: دستگاه‌های ترددشمار در جاده‌ها اطلاعات مربوط به سرعت غیرمجاز، سبقت غیر مجاز و رعایت نشدن فاصله طولی وسایل نقلیه عبوری در محورهای مواصلاتی استان همدان را به ثبت می‌رساند.

وی از وجود ۱۱ سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور در محورهای استان همدان خبر داد و بیان داشت: ۵۵ سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور در هشت محور استان در حال نصب است.



اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار