هشت میلیارد ریال برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد مهریز نیاز است

کد خبر: ۴۳۶۹۹۶
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۱ 07 June 2017
به گزارش «تابناک یزد»؛فرماندار مهریز با اشاره به ضرورت حضور پرشور خیرین این شهرستان در جشن گلریزان،‌ گفت: در شهرستان مهریز 9 نفر زندانی جرائم غیر عمد نیازمند هشت میلیارد و هشتصد و هشت میلیون ریال کمک خیران هستند .

«سیدمحمد رستگاری» در جلسه جشن گلريزان شهرستان مهریز، اظهار کرد: برای آزادی زنذانیان جرائم غیر عمد این شهرستان به همکاری و مشارکت جدی خیران در شهر و مناطق روستایی نیاز مبرم است.

وی گفت: پنجمین جشن گلریزان در مهریز امسال در اول تیرماه مصادف با 27 ماه مبارک رمضان در زورخانه حضرت ولی عصر (عج) ورزشگاه شهید محصل برگزار می‌شود .

فرماندار مهریز در ادامه با بیان این که همکاری مردم و مسئولان اجرایی در جشن های گلیرزان سال‌های گذشته خیلی خوب بوده است، افزود: امسال نیز شاهد تداوم همکاری اقشار مردم مومن خواهیم بود.

این مقام مسئول گفت: در این شهرستان 9 نفر زندانی جرائم غیر عمد با بدهي بيش ازهشت میلیارد و هشتصد و هشت میلیون ریال چشم انتظار کمک خیران هستند .

رستگاری در پایان تصریح کرد: مردم ولایت‌مدار مهریز باید همچنان برای آزادی زندانیان نیازمند جرائم غیر عمد در این شهرستان همت کنند، که این مهم کاری دینی است.


منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار