اجراي عمليات آسفالت درمحور بابل-آمل

مدير راهداري اداره کل راه و شهرسازي استان مازندران از اجراي عمليات روکش آسفالت در محور ارتباطي بابل-آمل به طول ۳۰ کيلومتر خبر داد.
کد خبر: ۴۳۷۵۲
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۱ 06 June 2015

به گزارش خبرگزاري موج، علي‌محمد زاده، مدير راهداري اداره کل راه و شهرسازي استان مازندران، ضمن اعلام اين مطلب افزود: به دليل شرايط آب و هوايي استان و عوامل مختلف محيطي فعاليت‌هاي گسترده‌اي در زمينه ترميم و لکه‌گيري روکش آسفالت‌هاي محورهاي ارتباطي اين استان از سوي راه و شهرسازي مازندران انجام‌شده است.

وي اضافه کرد: موثرترين شرايط براي حمل‌ونقل، داشتن يک رويه سالم راه همراه با نصب علائم ايمني لازم بوده تا بتوان با خيالي آسوده تردد کرد. از اين‌رو اهدافي که اين اداره کل براي دستيابي به آن تلاش مي‌کند مطالعه و فراهم کردن طرح‌هاي لازم براي انجام و اجراي رويه‌هاي آسفالتي مناسب و اقتصادي بودن آن است.

محمدزاده اظهارداشت: از اين‌رو به منظور تسهيل در امر تردد و افزايش ايمني محورها اجراي عمليات روکش آسفالت در سطح محور بابل-آمل و بالعکس به طول ۳۰ کيلومتر و با صرف اعتباري بالغ‌بر ۷۰ ميليارد ريال به اجرا در آمد.

اين اداره کل در راستاي ارتقا و توسعه محورهاي استان، اجراي عمليات روکش آسفالت را در محورهاي اصلي و شرياني خود در دستور کار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار