مسؤولان و ملت ایران هنگام دفاع از کشور متحد و مصمم هستند

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلان‌غرب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مسؤولان و ملت ایران هنگاه دفاع از کشور متحد و مصمم هستند، گفت: ملت ایران در مواجهه با تکفیری‌ها قطعا پاسخ سختی به آنان خواهند داد.
کد خبر: ۴۳۷۵۷۷
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۱ 08 June 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس،فرهاد تجری امروز  در خصوص اقدامات تروریستی روز گذشته در تهران، اظهار داشت: توریست‌های تکفیری با یک عملیات کور و محکوم دست به یک اقدام رذیلانه زدند و به شهروندان بی‌دفاع حمله کردند.

‌نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلان‌غرب در مجلس شورای اسلامی این اقدام را نشان‌دهنده کوچک بودن توریست‌ها و بزدلی آن‌ها دانست و گفت: تروریست‌ها در نهایت به سرعت توسط نیروهای هوشیار امنیتی و نظامی به هلاکت رسیدند.

وی ادامه داد: یکی از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی در هنگام آمدن به سمت صحن علنی مجلس با تروریست‌ها مواجهه شده بود که‌ شرح آن در رسانه‌ها آمده است و هنگام رسیدن به صحن علنی قصد بازگشت و مواجهه با تروریست‌ها را داشت تا با آن‌ها درگیر شود.

‌تجری افزود: به وی این اجازه را ندادیم و گفتیم که همه ما حاضر هستیم با دست خالی و تا آخرین نفس با دشمن و تروریست‌ها بجنگیم، اما قطعا نیروهای نظامی و امنیتی آن‌ها را به سزای اعمالشان می‌رسانند.

 وی با بیان اینکه مسؤولان و ملت ایران هنگام دفاع از کشور متحد و مصمم هستند، اضافه کرد: نمایندگان روز گذشته با شجاعت به کار خویش ادامه دادند، چرا که به توان نیروهای نظامی، امنیتی و هوشیاری آنان اطمینان داشتند تروریست‌های تکفیری قطعاً به سزای اعمالشان خواهند رسید و ملت ایران در مواجهه با تکفیری‌ها قطعا پاسخ سختی به آنان خواهند داد.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار