شهر باید با نظر و مشارکت خود شهروندان اداره شود

مهندس آرش رضایی شهردار کرمانشاه در جلسه شورای مدیران شهرداری کرمانشاه به اداره شهر توسط شهروندان و با مشارکت آنها تاکید کرد.
کد خبر: ۴۳۸۲۳۳
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۱ 10 June 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل ازروابط عمومی و امور بین الملل  شهرداری کرمانشاه  مهندس آرش رضایی شهردار کرمانشاه گفت : با توسعه و پیشرفت شهرها فعالیتهای شهرداری تنها به حوزه  خدماتی ختم نمی شود ، بلکه در سایر بخشها از جمله  حوزه های  فرهنگی و اجتماعی در حال خدمت رسانی به شهروندان هستیم .

شهردار کرمانشاه افزود : هدف ما در شهرداری کرمانشاه امروز داشتن شهری است که با مشارکت خود شهروندان  اداره شود و سیاست داشتن شهری شهروند مدار از اولویتهای کاری مجموعه شهرداری کرمانشاه است .

مهندس آرش رضایی با تاکید بر اینکه گسترش شهرنشینی از یک  سو و از طرفی  دیگر مشکلاتی که شهرها با توجه به توسعه     ناهمگون با آن روبرو هستند زندگی شهروندی  را بسیار سخت و طاقت فرسا کرده است گفت : علاوه بر اینکه باید تجدید نظر اساسی در ساختار  عملکرد  شهرداری ها بخصوص  حوزه هایی مانند محیط  زیست  ، حمل و نقل و شهرایمن آوریم برای رسیدن به یک شهر ایده آل  نیز نیازمند همکاری تک تک  شهروندان هستیم و شهر باید بدست  خود مردم و با توجه خواست و نیاز آنها اداره شود .

وی تصریح کرد : از جمله برنامه های ما بازگرداندن نشاط و شادابی در فضای شهری  و تغییر نگرش در جذابیتهای شهری است ، ضمن اینکه  از مشکلاتی  که در حوزه  توسعه شهر داشته ایم این بوده است که اخلاق مداری را توام  با افزایش تراکم  فیزیکی  در سح شهرها  افزایش نداده ایم  و باید در خصوص ترجیح  روحیه همبستگی و تعامل  اجتماعی در حوزه  مدیریت شهری به صورت جدی تری اقدام نماییم.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار