صدای مشاور خدمت رسان به مردم

مدیرکل سازمان بهزیستی استان همدان گفت: در سال گذشته 21 هزار و 435 بار با صدای مرکز مشاوره تماس برقرار کردند و خدماتی همچون خانوادگی، تحصیلی، تربیتی و... دریافت کردند.
کد خبر: ۴۴۱۱۶۴
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۱ 14 June 2017
مدیرکل سازمان بهزیستی استان همدان، از راه اندازی اورژانس اجتماعی در شهرستان های اسدآباد و بهار در شش ماهه نخست سال جاری خبرداد.

به گزارش شبستان، حمیدرضا الوند، مدیرکل سازمان بهزیستی گفت: براساس طرح ملی گسترش اورژانس اجتماعی در شهرهای بالای 50 هزار نفر، این طرح در شهرستان های اسدآباد و بهار تا شش ماهه نخست سال جاری اجرایی می شود.
 
وی با بیان اینکه اورژانس اجتماعی شامل تیم مداخله و خودروی سیار است، افزود: افرادی که در معرض آسیب های اجتماعی قرار می گیرند می توانند با برقراری تماس تلفنی رایگان با اورژانس اجتماعی ۱۲۳، خدمات دریافت کنند 

وی تصریح کرد: در سال گذشته 13 هزار و 609 بار اورژانس اجتماعی به صدا درآمد که به 17 هزار و 528 نفر خدمات ارائه داده شد که متغییر بودن آمار به دلیل مشاوره های چندگانه است.

مدیرکل سازمان بهزیستی استان همدان ابراز داشت: اورژانس اجتماعی در حال حاضر در ۲ شیفت صبح و بعدازظهر تا ساعت ۸ شب فعال است تا بتوانند مداخلات روانی و اجتماعی را قبل از مداخلات قضایی و انتظامی انجام داد.
 
الوند از فعالیت صدای مشاوره در استان خبر داد و خاطرنشان کرد: آحاد مختلف مردم در مواقع بحران می توانند با تماس به 1480 خدمات دریافت کنند 

وی گفت:در سال گذشته 21 هزار و 435 بار با صدای مرکز مشاوره تماس برقرار کردند و خدماتی همچون خانوادگی، تحصیلی، تربیتی و... دریافت کردند 

وی افزود: همچنین در سال گذشته به 938 نفر خدمات اجتماعی در مرکز مشاوره دولتی ارائه شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار