استاد حوزه و دانشگاه:

پیروی از اهل‌بیت (ع) عملی باشد؛ نه صرفاً گفتاری!

استاد حوزه و دانشگاه گفت: اصل ولایت این است که در مقام عمل تابع اهل‌بیت (ع) باشیم؛ نه صرفاً در گفتار.
کد خبر: ۴۴۲۷۴۵
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۵ 17 June 2017

به گزارش تابناک سمنان به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی این استان، مراسم سوگواری سالروز شهادت مولای متقیان حضرت علی (ع) با حضور فرماندهان، کارکنان پایور و وظیفه انتظامی استان سمنان در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار شد.

استاد حوزه و دانشگاه در این مراسم ازجمله فضائل امیرالمؤمنین (ع) را شجاعت، سخاوت، محبت و عبادت برشمرد و با اشاره به اصل محبت و ولایت حضرت علی (ع) افزود: اصل ولایت این است که در مقام عمل تابع اهل‌بیت (ع) باشیم؛ نه صرفاً در گفتار.

حجت‌الاسلام حسین‌علی سعدی گفت: سعادتمندان واقعی کسانی هستند که توانسته‌اند به دستورات امیرالمؤمنین (ع) عمل کنند.

وی افزود: در طول سال، ساعات، روزها، شب‌ها و ماه‌ها واساساً زمان‌های متفاوتی وجود دارد؛ اما در میان همگی این زمان‌ها، بعضی به‌واسطه عنایت و توجه خداوند و اثراتی که بر این زمان‌ها مقرر شده یا اتفاقاتی که در آنها روی داده یا می‌دهد، دارای اهمیت، شرافت و عظمت ویژه‌ای هستند. یکی از این زمان‌ها شب قدر است.

این استاد حوزه افزود: در آیین اسلام، این شب باارزش‌ترین و برترین شب در طول سال بوده و اهمیت این شب تا حدی است که نه‌تنها آیات مختلفی از سور قرآن کریم در مورد خصوصیات این شب نازل شده، بلکه سوره‌ای مستقل نیز به این نام و در خصوص شب قدر در قرآن کریم وجود دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار