برداشت غیر مجاز از حساب شهروندان به بهانه واريز سود اقتصادي

تابناک مرکزی: فردي كه به بهانه واريز سود اقتصادي و با داشتن اطلاعات حساب بانكي شريكش، طي 12 مرحله از حساب او برداشت كرده بود، در تحقيقات كارشناسان پليس فتا استان دستگير شد.
کد خبر: ۴۴۴۵۴۸
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۵ 19 June 2017

به گزارش تابناک مرکزی، سرگرد مصطفی نوروزی در اين باره به خبرنگار تابناک مرکزی گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر برداشت غیرمجاز پول از حسابش موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی ادامه داد: در تحقیقات پلیس مشخص شد شخص یا اشخاصی ناشناس طي 12 مرحله، مبلغ یک میلیون و هفتصد هزار ریال از حساب بانکی این شهروند برداشت کرده اند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه برداشت ها غالباً به صورت اینترنتی بوده است خاطر نشان کرد: در ادامه تحقیقات پلیس متهم شناسایی و به پلیس فتا دعوت شد.

نوروزی تصریح کرد: در مراحل بازجويي ها متهم اذعان كرد با شاکی آشنایی داشته و به سبب روابط کاری و اقتصادی که با ایشان ، اطلاعات حساب وی را در دست داشته و به بهانه واریز سود به حساب او، مرتکب این عمل مجرمانه شده است که در پایان پرونده تکمیل و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

رئیس پلیس فتا استان مرکزی در پایان اظهار داشت: در صورت برنده شدن در قرعه کشی و یا اخذ سود سهام شرکت هیچ نیازی به ارائه اطلاعات حساب بانکی نبوده و پرداخت کننده سود و اعطاء کننده جایزه خود مشخصات لازم را در دست دارد پس هرگز فریب افراد سودجو را نخورید.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار