انبارذخایرکالاهای اساسی درهمدان پراست

به گفته معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان انبار ذخایر کالاهای اساسی در همدان پر است.
کد خبر: ۴۴۸۳۱
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۰ 08 June 2015

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان گفت: ذخایر کالاهای اساسی دولتی به اندازه کافی و حتی بیش از مقدار مورد نیاز در انبارها موجود است.

به گزارش ایسنا؛ "علیرضا شجاعی" ، با بیان اینکه کالاهای اساسی در ماه مبارک رمضان در اختیار مردم قرار می‌گیرد، اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده کالاهای اساسی نظیر برنج، روغن، شکر، گوشت قرمز و مرغ در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

وی تصریح کرد: طرح تنظیم بازار از چند روز قبل از آغاز ماه رمضان به مدت یک هفته همزمان با نمایشگاه ضیافت و صنایع غذایی برگزار خواهد شد.

شجاعی افزود: طرح تنظیم بازار همچنین در سطح شهر در مناطق انتخابی مانند فروشگاه‌های بزرگ و برخی بازارچه‌ها برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: نظارت بر قیمت‌های کالاهای پرمصرف مانند لبنیات، خرما، زولبیا و بامیه در ماه مبارک رمضان از اولویت برخوردار است.

شجاعی عنوان کرد: حوزه نظارت بر بازار از نیمه دوم خرداد فعالیت‌های خود را آغاز کرده و به استقبال از ماه مبارک رمضان رفته است.

وی تاکید کرد: هنوز قیمت نهایی کالاهای دولتی اعلام نشده است اما معمولا سطح قیمت‌ها پایین‌تر از نرخ بازار است و در صورت گرانفروشی و تخلف با متخلفان برخورد خواهد شد و به سازمان تعزیرات حکومتی معرفی می‌شوند.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار