شهدای قبل از انقلاب زمینه‌ساز وقوع انقلاب

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان با بیان اینکه شهدای قبل از انقلاب زمینه‌ساز وقوع انقلاب شدند، گفت: شهدای قبل از انقلاب مورد غفلت واقع شده‌اند.
کد خبر: ۴۴۹۱
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۲ 12 February 2015

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان با بیان اینکه شهدای قبل از انقلاب زمینه‌ساز وقوع انقلاب شدند، گفت: شهدای قبل از انقلاب مورد غفلت واقع شده‌اند.

به گزارش فارس از همدان، آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی شب با بیان اینکه شرکت در راهپیمایی روز 22 بهمن عبادت است و به همین دلیل باید با وضو در آن شرکت کرد، اظهار کرد: بزرگترین جهاد، حرکت در راه خداوند است و جریانات در حال وقوع خاورمیانه، به لطف خدا مقدمه ظهور امام زمان (عج) خواهد بود.

وی با تأکید بر اینکه از شهدای قبل از انقلاب غفلت شده، افزود: حدود 60 هزار نفر پیش از پیروزی انقلاب به دست دژخیمان رژیم طاغوت شهید شدند که از آن‌ها غفلت شده در حالی که زمینه‌ساز اصلی وقوع انقلاب بودند.

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان با بیان اینکه این افراد در راه نابودی رژیم طاغوت و برقراری نظام اسلامی شهید شدند، تصریح کرد: در حال حاضر از این شهدا غفلت شده که نباید چنین اتفاقی بیفتد.

وی با بیان اینکه امسال به تازگی و بر اساس تذکر سال گذشته، مراسم کوچکی برای بزرگداشت این شهدا برگزار شد هرچند حق مطلب ادا نشد، ادامه داد: شهدای قبل از انقلاب در سیاه‌چاله‌های ساواک بدترین شکنجه‌ها را متحمل شدند.

طه‌محمدی با اشاره به اینکه در دفاع مقدس رزمندگان به میدان جنگ می‌رفتند و به ازای 100 کشته از دشمن یکی از سربازان اسلام شهید می‌شد، خاطرنشان کرد: شهدای بعد از انقلاب مدیون شهدای قبل از انقلاب هستند چرا که آنان این زمینه را فراهم کردند و اگر نبودند پیروزی به دست نمی‌آمد.

وی با اشاره به اینکه رهبر کبیر انقلاب پیروزی انقلاب را انفجار نور دانستند، از اینکه در حکومت طاغوتی مردم غرق در ظلمت بودند، سخن راند و تصریح کرد: فساد، فحشا، ظلم و بی‌عدالتی در ظلمت رخ می‌دهد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار