استاندار اردبیل :

دنیا پیام راهپیمایی بزرگ 2 2بهمن مردم ایران را درک کند

استاندار اردبیل با اشاره به حضور گسترده مردم انقلابی ایران در راهپیمایی 22 بهمن گفت : این حضور گسترده دارای پیام ویژه به جهانیان بود و امیدواریم دنیا این پیام را شنیده و درک کند.
کد خبر: ۴۵۱۷
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۸ 12 February 2015
به گزارش ایرنا، مجید خدابخش در آیین پایانی راهپیمایی 22 بهمن مردم اردبیل افزود: این حضور گسترده به دنیا این پیام را مخابره کرد که مردم ایران پس از 36 سال همچنان حامی نظام و رهبری خود بوده و تسلسم فشارها نمی شوند.

وی اظهار کرد: پیام این راهپیمایی این بود که مردم همچنان خواهان عزت و سربلندی هستند و دنیا باید به این اراده مستحکم و بلند ملت ایران احترام بگذارد.

خدابخش تاکید کرد که راهپیمایی بزرگ 22 بهمن همچنین پیامی به مذاکره کنندگان ایرانی با کشورهای 1+5 بود که ملت پشتیبان شما هستند تا از عزت و بزرگی آنها در برابر قدرت های جهانی دفاع کنید.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری خطوط قرمز نظام را تعیین کرده اند، اظهار کرد: دیپلمات های ایرانی با رعایت این خطوط ، عزتمندانه از حق و حقوق مردم ایران دفاع می کنند و امید است که نتیجه این مذاکرات به خیر و صلاح کشور باشد.

استاندار اردبیل همچنین گفت: ملت ایران 35 سال است که به خاطر انقلاب و آرمان های آن مشکلات و تحریم ها را تحمل می کنند و هرگز از نظام و ولی فقیه روی برنگردانده و همچنان در خط رهبری رو به جلو حرکت می کنند.

او با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: مهمترین موهبت انقلاب گسست زنجیر استبداد و وابستگی مردم ایران بود، مردم با انقلاب خود زنجیر وابستگی ، اسارت و حقارت را پاره کرده و به استقلال و آزادی واقعی دست یافتند.

خدابخش بیان کرد: آنها نظام 2500 ساله شاهنشاهی را که در راس آن فرعون و فرعونیان بودند فروپاشیدند و نظامی پایه گذاری کردند که یک مرجع فقیه در راس آن قراردارد که ضامن اسلامیت و جمهوریت کشور می باشد.

استاندار اردبیل همچنین گفت: نظام اسلامی ایران دراین سال ها همچنین امنیت و پیشرفت های شگرف علمی را به ملت ایران هدیه کرده است.

او با اشاره به نا امنی موجود در بسیاری از کشورهای همسایه ایران گفت: در سایه موهبت خداوندی و اقتدار نیروهای مسلح هم اکنون امنیت کامل و آساپش و رفاه در کشور حاکم است .

به گفته وی ، دستاوردهای نظامی جمهوری اسلامی ایران و افزایش توان دفاعی کشور باعث شده است که دشمنان دیگر تهدید نظامی را بر زبان نیا ورد و حتی در مذاکرات هسته ای نیز دیگر موضوع تهدیدها ی نظامی طرح نمی شود .

او بیان کرد: دستاوردها و پیشرفت های علمی پس از انقلاب شگفت آمیز بوده و هم اکنون ما در زمینه هوا و فضا ، دانش هسته ای ، توان موشکی و ماهواره جزو پنج کشور جهان هستیم ، ضمن اینکه در نانو ، بیو تکنولوژی و دیگر علوم نیز پیشرفت های بزرگی داشته ایم .

استاندار اردبیل همچنین با مقایسه وضعیت استان اردبیل پیش و پس از انقلاب به بخشی از خدمات دولت تدبیر و امید در این استان اشاره کرد و گفت: بودجه عمرانی استان در مفقایسه باسال گذشته 17برابر افزایش یافته است .

به گفته وی ، دولت پس از سفر ریس جمهوری به استان اردبیل یک میلیارد دلار برای تبدیل اراضی دیم به آبی در شمال استان تخصیص داد که با عملی شدن آن انقلابی در کشاورزی منطقه پدیدخواهد آمد .

خدابخش همچنین تصویب منطقه آزاد تجاری - صنعتی اردبیل و نیز فعال شدن منطقه ویژه اقتصادی نمین را از هدیه های پر برکت دولت به مردم استان دانسته و بیان کرد: تصویب و اجرایی شدن این مناطق موجب خواهد شد تا بازار بزرگ روسیه به روی کشاورزان استان گشوده شود و ما از 50میلیارد دلار واردات مواد غذایی روسیه دستیابی به دست کم یک میلیارد دلار را هدف گذاری کرده ایم .

استاندار اردبیل در پایان از حضور گسترده مردم بویژه خانواده شهدا ف جانبازان و خانواده های اردبیلی در راهپیمایی 22 بهمن تقدیر کرده و گفت: مردم ایران هرگز شهیدان و وفاداری به خون پاک آنها را فراموش نخواهند کرد.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار