خدمات شهر ویترین شهرداری است

کد خبر: ۴۵۲۵۷۰
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۲ 03 July 2017
حامد بشردانش معاون خدمات شهر منطقه سه در مراسم معارفه مریم فهمیده بعنوان سرپرست ناحیه ۲ منطقه سه با بیان اینکه محمدرضا دانش افروز از سال ۹۱ تاکنون در مسئولیت ناحیه ۲ و ریاست سد معبر به خوبی از عهده مسئولیتشان برآمده اند گفت: طبق صلاحدید دکتر ثابت قدم سیاست ایشان بر این مقوله استوار است که بعضی از پستهای مدیریتی به بانوان واگذار گردد.

وی ادامه داد: سرکار خانم مریم فهمیده بعنوان اولین بانو در پست رییس ناحیه معرفی شدند ، خوشبختانه ایشان در زمینه فرهنگی و روابط عمومی یکی از بهترین ها بوده و بانوی ساعی و پرتلاشی هستند.

بشردانش گفت: با حس مسئولیت پذیری که از سرکار خانم فهمیده سراغ داریم ایشان می توانند نواقص را با همکاری نیروهای ناحیه برطرف نموده و بهترین خدمات را در زمینه پسماند ، جمع آوری ضایعات و زباله ، شناسایی معابر و خیابانهای فاقد آسفالت و باقی مسائل به شهروندان محترم ارائه نمایند

مریم فهمیده سرپرست ناحیه دو منطقه ۳ نیز در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات آقای دانش افروز در جهت خدمت رسانی به شهروندان در طول دوره مسئولیتشان اظهار داشت: از اعتمادی که دکتر ثابت قدم به بنده نمودند کمال تشکر و قدردانی را دارم .

وی افزود: تمام تلاش خود را در راستای خدمات بهتر در حوزه مسئولیت خود با همکاری و همدلی همکاران و پیشکسوتان در ناحیه دو خواهم نمود.

مریم فهمیده با بیان اینکه خدمت رسانی به شهروندان و لبخند رضایت خداوند به بنده آرامش می دهد، گفت: از همه همکارانم می خواهم در این راه بنده را حمایت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار