هدفمندسازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان با فعالیت‌های فرهنگی

تابناک چهارمحال وبختیاری- مسئول مرکز فرهنگی هنری شماره 3 شهرکرد گفت: اوقات فراغت کودکان و نوجوانان با فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی کانون هدفمند می‌شوند.
کد خبر: ۴۶۷۲۴۴
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۳ 26 July 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- صغری کاوه اظهار کرد: اوقات فراغت کودکان و نوجوانان با فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی کانون هدفمند می‌شود.

وی با بیان اینکه اعضای مرکز فرهنگی وهنری شماره 3 شهرکرد تابستانی پر بار را پشت سر می‌گذارند ادامه داد: همزمان با آغاز فصل تابستان و شروع اوقات فراغت دانش‌آموزان مرکز فرهنگی هنری شماره 3 شهرکرد اقدام به برگزاری کلاس‌های ویژه تابستانی در 2 ترم خردادماه تا پایان تیرماه و مردادماه تا پایان شهریورماه کرده و این کلاس‌ها با استقبال کودکان و نوجوانان مواجه شده است.

مسئول مرکز فرهنگی هنری شماره 3 شهرکرد افزود:کارگاه‌های تابستانه کانون با کلاس‌هایی چون قرآن، نقاشی پیش‌دبستانی، نقاشی خلاق، نقاشی ویترای، سفالگری، خوشنویسی، مهندسی‌خلاق، رباتیک فعالیت می‌کند و توانسته کودکان و نوجوانان دختر و پسر در مقاطع سنی 6 تا 16 سال را تحت آموزش‌های خود قرار دهد.

کاوه با بیان اینکه کارگاه‌های ثابت کانون نیز در کنار این کلاس‌ها فعالیت می‌کنند اضافه کرد: کلاس‌هایی چون کارگاه ادبی، کارگاه نقاشی، کارگاه سفال، کاردستی، آموزش قرآن، آموزش انیمیشن در کنار برنامه‌های فرهنگی همچون روخوانی‌ کتاب، شعرخوانی، قصه‌گویی، نمایش خلاق و نمایش فیلم و ... توانسته است در غنی‌سازی اوقات فراغت مخاطبین مرکز، گامی موثر بردارد.

وی، هدف از برگزاری این کلاس‌ها را ساماندهی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان و کشف استعدادهای این قشر در زمینه‌های مختلف هنری و فرهنگی دانست و عنوان کرد: در کنار این کارگاه‌ها فعالیت‌هایی نظیر حضور اعضا در ویژه مسابقات جشنواره رضوی شامل، کاردستی رضوی، نشریه‌نگاری، داستان‌کوتاه، شعررضوی و انیمیشن با موضوع رضوی از برنامه‌های دیگر کانون در پرکردن اوقات فراغت این قشر محسوب می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار