دولتمردان فاصله‌ طبقاتی را از بین ببرند

امام‌جمعه بردخون گفت: دولتمردان باید فاصله طبقاتی را از بین برده و عدالت را حاکم کنند.
کد خبر: ۴۶۸۶۹۹
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۶ 29 July 2017
به گزارش خبرنگار ، حجت الاسلام سیدحسین رکنی حسینی در خطبه های این هفته نماز جمعه با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، اظهار داشت: دولتمردان باید فاصله طبقاتی را از بین ببرند و عدالت را حاکم کنند.

وی با اشاره به موضوع آزمایش انسان و اینکه آزمایش برای پرورش استعدادها است، افزود: انتظار این است که فقر و تنگدستی در کشور رفع شود زیرا عدالت نیست عده ای در گرمای سخت عسلویه با حقوقی اندک تلاش کنند و برخی در بهترین شرایط با حقوق های بالا دیده شوند.

رکنی حسینی با اشاره به مناسبت های هفته گفت: وجود امامزادگان در کشور باعث بیمه کشور است و عشق به امامزادگان و فرزندان معصومین در ایران اسلامی موجب خیر و برکت است.

امام جمعه بردخون به فعالیت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: انتظار داریم در مقابل هجمه های دشمن تبلیغات و فعالیت فرهنگی بیشتری صورت گیرد.

وی برجام را ناموفق دانست و تصریح کرد: آمریکا تحریم های جدیدی را وضع کرده وهر روز به دنبال بهانه ای جدید هستند و بازار دچار رکود است.

وی از دیدار فرماندهان سپاه با رییس جمهور استقبال کرد و گفت: امیدواریم در ۴سال آینده رابطه بهتری داشته باشند و در مواضع خود نسبت به سپاه تجدید نظر کنند زیرا حمایت دولت از سپاه موجب تحقق اهداف نظام می شود.

رکنی حسینی در ادامه سخنان خود گفت: پارس جنوبی تنها متعلق به عسلویه و کنگان نیست و همه استان باید از آن بهره ببرند.

وی افزود: چرا باید کمک هایی توسط پارس جنوبی به عسلویه و کنگان شود اما سایر نقاط استان از آن محروم باشند.

امام جمعه بردخون از همه مردم به ویژه دست اندرکاران برگزاری نماز جمعه در بردخون تقدیر کرد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار