هدف سفر هیئت سازمان مدیریت به البرز چیست؟

کد خبر: ۴۷۱۷۶
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۴ 13 June 2015
استاندار البرز گفت: به زودی هیئتی از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی به البرز سفر کرده و این سفر از اهمیت زیادی برخوردار است.
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان البرز ظهر امروز به ریاست استاندار برگزار شد.
سید حمید طهایی در این نشست اظهار داشت: در حال حاضر شرایط فعلی اقتصادی به صورتی است که باید همه کارها و طرح ها بر اساس سیاست های اقتصاد مقاومتی طراحی و اجرا شود.
وی افزود: در شرایط سخت اقتصادی که نمی‌توان سرمایه‌گذاری زیادی در پروژه‌های مختلف انجام داد، باید از منابع فعلی به بهترین صورت استفاده کرد.
عالی‌ترین مقام اجرایی در استان البرز تصریح کرد: به عنوان نمونه 20 درصد منابع آب استان به دلیل تجهیزات فرسوده به هدر می‌رود و نمی‌توان برای رفع این مشکل بی برنامه عمل کرد.
طهایی گفت: به زودی قرار است یک هیئت از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور به استان البرز سفر کرده و شرایط جذب و تخصیص بودجه استان را مورد بررسی قرار دهند.
وی با بیان اینکه سفر این هیئت برای البرز از اهمیت زیادی برخوردار است، افزود: بنابراین مدیران استان باید با درک صحیح شرایط اقتصادی کشور و استان البرز، طرح‌های متناسب با این شرایط را آماده و در جلسات آینده ارائه کنند.
طهایی بیان داشت: از سوی دیگر مدیران استانی باید در جذب بودجه تخصیص یافته تلاش کرده و بتوانند با رایزنی با دستگاه‌های ملی، بودجه مورد نیاز طرح‌های مختلف را جذب کنند.
وی افزود: یکی از نیازهای استان تشکیل کمیته‌های تخصصی در دستگاه‌های اجرایی برای برنامه‌ریزی صحیح و جذب بودجه است.
استاندار البرز در بخش دیگری از سخنان خود به در پیش بودن انتخابات مجلس و انتخابات مجلس خبرگان رهبری اشاره کرد و گفت: باید شرایط به صورتی فراهم شود تا بار دیگر شاهد حماسه‌ای بزرگ در استان البرز باشیم.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار