برگزاری‌ اردوی کونگ‌فو منتخب مازندران در محمودآباد

رئیس هیات کونگ‌فو و هنرهای رزمی محمودآباد از برگزاری مرحله اول اردوی کونگ‌فو منتخب مازندران جهت اعزام به مسابقات کشوری در محمودآباد خبر داد.
کد خبر: ۴۷۳۸۶۲
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۸ 06 August 2017
 آوای‌شمال، هادی بهمنی در گفت‌وگو با خبرنگارورزشی ما با اشاره به برگزاری مرحله اول اردوی کونگ‌فو منتخب مازندران در چهار رده سنی در محمودآباد، گفت: این اردو به مدت یک روز در سالن صالحین سپاه محمودآباد برگزار می‌شود.
 
وی ادامه داد: به منظور برگزاری هرچه بهتر و کیفی‌تر این اردو هماهنگی‌های لازم صورت گرفته و امید است که با برگزاری این اردوها بتوان قدمی مثبت برای این رشته در شهرستان برداشت.
بهمنی خاطر نشان کرد: اردو تیم منتخب کونگ‌فو از سوی هیات استان و با همکاری هیات کونگ‌فوی شهرستان برگزار می‌شود.
وی افزود: این اردو در چهار رده سنی، نفرات اول، دوم انتخابی جوانان و بزرگسالان چالوس و نوجوانان و نونهالان نوشهر روز سه‌شنبه ۱۷مردادماه در سالن ورزشی صالحین سپاه محمودآباد برگزار می‌شود.
رئیس هیات کونگ‌فو و هنرهای رزمی محمودآباد اظهار کرد :عرفان امیرمقدم، ماهان شیرزاد و پارسا ولی‌پور رده نونهالان ،سینا ربیعی و علی روکا رده نوجوانان، محمدرضا مفیدی و ابوالفضل علیزاده رده جوانان و محمدرضا درزی و اسماعیل رضایی رده بزرگسالان، ۹کونگ‌فو کار محمودآبادی دعوت شده به این اردو می‌باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار