رئیس اداره سنجش آموزش فنی و حرفه‌ای اصفهان خبر داد

رقابت10هزار اصفهانی در دومین آزمون کشوری

تابناک: رئیس اداره سنجش و ارزشیابی مهارت اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان گفت: 10 هزار و 136 نفر در سطح استان اصفهان در دومین آزمون هماهنگ کشوری سال جاری با یکدیگر به رقابت پرداختند.
کد خبر: ۴۷۶۱۴
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۲ 14 June 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، مسعود دانشمند ظهر امروز در جمع مسئولان آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌‌ای استان با اشاره به اهمیت برگزاری آزمون‌های فنی و حرفه‌ای در میان مهارت‌آموزان اظهار کرد: دومین آزمون هماهنگ کشوری سال جاری در روز 22 خرداد ماه جاری در میان متقاضیان برگزار شده است.

وی به تعداد شرکت‌کنندگان در این دوره از آزمون‌های هماهنگ کشوری اشاره کرد و ادامه داد: 10 هزار و 136 نفر در سطح استان اصفهان در دومین آزمون هماهنگ کشوری سال جاری با یکدیگر به رقابت پرداختند.

رئیس داره سنجش و ارزشیابی مهارت اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان با اشاره به برگزاری این آزمون در رشته‌های مختلف مهارتی تصریح کرد: دومین آزمون هماهنگ کشوری در رشته‌های مختلف فنی، هنری، گردشگری، کشاورزی، رایانه، خدماتی و رشته‌‌‌های مهارتی دیگر در میان متقاضیان برگزار شده است.

وی به برگزاری دومین آزمون هماهنگ کشوری سال جاری در 392 حرفه مهارتی اشاره کرد و ادامه داد: 3هزار و 940 نفر از شهرستان اصفهان در این آزمون شرکت کرده‌اند.

دانشمند با بیان اینکه 6هزار و 196 نفر دیگر نیز در شهرستان‌های دیگر استان در دومین آزمون هماهنگ کشوری سال جاری شرکت کرده‌اند، تاکید کرد: نتایج مرحله کتبی این آزمون در روز 30 خرداد ماه جاری از طریق سایت www.examtvto.net به متقاضیان اعلام می‌شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار