مشاور عالی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی:

اولویت برگزاری این نمایشگاه ارائه‌ دستاورد‌های کشاورزی است

تابناک: مشاور عالی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی گفت: ما سعی داریم در این نمایشگاه‌ها با ارائه دستاوردها، تولیدات، محصولات و نهاده‌های کشاورزی کشاورزان را حمایت کنیم.
کد خبر: ۴۷۷
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۷ 20 January 2015

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، سید جواد قطب شامگاه سه شنبه در آیین افتتاحیه سیزدهمین نمایشگاه تکنولوژی کشاورزی پیرامون برگزاری این نمایشگاه‌ها اظهار داشت: ما سعی داریم در این نمایشگاه‌ها با ارائه دستاوردها، تولیدات، محصولات و نهاده‌های کشاورزی کشاورزان را حمایت کنیم.

وی ادامه داد: ارائه محصولات سالم و مطلوب می‌تواند کشاورزان را به یک پیشرفت مناسب رسانده و از همین رو کمک ویژه‌ای هم به تولید محصولات کشاورزی انجام دهد. همه فعالان عرصه کشاورزی باید در امر توزیع محصولات خوب و سالم به مصرف کنندگان تلاش کرده و آن را سرلوحه کار خود قرار دهند.

مشاور عالی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی با تأکید بر اینکه وظیفه جهاد کشاورزی حمایت از کشاورزان است، تصریح کرد: باید با ایجاد بستر‌ مناسب برای عرضه و تولید محضولات کشاورزی در راستای پیشرفت کشور گام برداریم.

وی افزود: شرکت خدمات حمایتی کشاورزی در راستای تهیه، تولید و توزیع محصولات کشاورزی تشکیل شده و از همین رو در این امر فعالیت می‌کند. ما در راستای تولید ، تهیه ، تدارک ، توزیع ، حمل و نقل ، خرید و فروش انواع بذر ،نهال اصلاح شده ، مواد و سموم دفع آفات برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

انتهای پیام/

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار