حمیدرضا حاجی بابایی، نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس:

همدان فرصتی برای معرفی این استان در سطح ملی است

حمیدرضا حاجی بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت گفت: هفته همدان فرصت مناسبی برای معرفی این استان در سطح ملی و کشوری است و با توجه به اینکه جذب توریست تأثیر بسزایی در اقتصاد شهر خواهد داشت، امید است با برنامه‌های متنوع در این روز بتوانیم چهره تاریخی و فرهنگی همدان را نه تنها در کشور بلکه در دنیا بهتر معرفی کنیم.
کد خبر: ۴۸۳۷۳۸
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۴ 25 August 2017
حمیدرضا حاجی بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری  خانه ملت گفت: هفته همدان فرصت مناسبی برای معرفی این استان در سطح ملی و کشوری است و با توجه به اینکه جذب توریست تأثیر بسزایی در اقتصاد شهر خواهد داشت، امید است با برنامه‌های متنوع در این روز بتوانیم چهره تاریخی و فرهنگی همدان را نه تنها در کشور بلکه در دنیا بهتر معرفی کنیم.

وی ادامه داد: همدان به‌عنوان یکی از ۵ شهر گردشگری و تاریخی کشور مطرح است و با توجه به ظرفیت و پتانسیل‌های موجود باید برای ملی شدن این روز برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گیرد.

حاجی بابایی بر مشارکت مردم در برگزاری این هفته تأکید کرد و گفت: برنامه روز همدان با حضور و مشارکت مردم ماندگار خواهد شد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ظرفیت‌های همدان در حوزه گردشگری گفت: وجود آثار تاریخی و فرهنگی با قدمت چند هزار ساله در همدان و تپه هگمتانه، گنبد علویان، برج قربان، موزه تاریخ طبیعی، حمام قلعه، موزه مشاهیر، کتیبه‌های گنج‌نامه و جاذبه‌های طبیعی منحصربه‌فرد همدان را گواه بر جایگاه همدان در حوزه گردشگری کشور و دنیا است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار