کاهش 60 درصدی فروش پوشاک در چهارمحال و بختیاری

تابناک چهارمحال وبختیاری- رئیس اتحادیه پوشاک شهرستان شهرکرد با اشاره به رکود بازار پوشاک در این استان، اظهار کرد: وضعیت فروش پوشاک در بازار امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 60 درصد کمتر بوده است.
کد خبر: ۴۹۳۸۳۳
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۷ 14 September 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- منصور کیانی با اشاره به اینکه در حال حاضر واحدهای صنفی پوشاک با سرمایه‌های قبلی اداره می‌شوند و بازار این صنف در حال رکود است، اظهار کرد: عده‌ای از صاحبان واحدهای صنفی فروش به دلیل رکود بازار پوشاک تصمیم بر تعطیلی واحد صنفی خود دارند.
کیانی تصریح کرد: وضعیت فروش در بازار امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 60 درصد کمتر بوده است.
وی در ادامه افزود: بسیاری از صاحبان واحدهای صنفی فروش پوشاک در مکان‌های مهم شهر نیز به دلیل رکود موجود در بازار و بحث‌های دارایی مجبور به تعطیلی واحدهای صنفی و برخی، اجناس خود را با قیمت خرید و بدون سود به فروش می‌رسانند تا به این ترتیب بدهی و چک‌های خرید خود را پرداخت کنند.
رئیس اتحادیه پوشاک شهرستان شهرکرد مشکل عمده بسیاری از واحدهای صنفی را بحث‌های مالیاتی گزارش کرد و گفت: در سال‌های آینده نیز مسلماً به مقدار مالیات افزوده خواهد شد و با این وجود امکان ادامه فعالیت واحدهای صنفی بسیار مشکل می‌شود.
وی حضور دستفروشان در مرکز شهر را نیز از دیگر مشکلات این صنف اعلام کرد و گفت: حضوراین دستفروشان، علاوه بر سد معبر موجب ایجاد رکود در بازار پوشاک شده و مشکلاتی را برای فروشندگان این صنف به وجود آورده است.
کیانی با بیان اینکه افزایش محسوسی در قیمت پوشاک نسبت به سال گذشته وجود ندارد، گفت: به دلیل بالا بودن هزینه‌های تولید، افزایش قیمت در بخش تولید پوشاک نیز وجود دارد.
رئیس اتحادیه پوشاک شهرستان شهرکرد در پایان خاطرنشان کرد: مردم در صورت مشاهده هر گونه تخلف می‌توانند با اتحادیه فروش پوشاک تماس بگیرند تا کارشناسان اتحادیه به پیگیری این تخلفات بپردازند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار