به کمترازسهمیه المپیک قانع نیستم!

دارنده مدال طلای المپیک لندن گفت: قطعا حضور در مسابقات آسیایی هدفم نیست و طبق برنامه برای حضور قدرتمند در مسابقات جهانی آمریکا و کسب سهمیه المپیک تلاش می کنم.
کد خبر: ۵۱۵۲۳
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۰۳:۵۷ 23 June 2015
دارنده مدال طلای المپیک لندن گفت: هدف اصلی ام کسب سهمیه ورودی المپیک در مسابقات جهانی آمریکا و نیز ثبت بهترین نتیجه در بازی های المپیک 2016 ریو برزیل است.

به گزارش ایرنا ؛ بهداد سلیمی در حاشیه مراسم ضیافت افطاری مسوولان اجرایی همدان با ملی پوشان وزنه برداری کشور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: قطعا حضور در مسابقات آسیایی هدفم نیست و طبق برنامه برای حضور قدرتمند در مسابقات جهانی آمریکا و کسب سهمیه المپیک تلاش می کنم.

وی در خصوص تمرینات تیم ملی وزنه برداری کشور گفت: شرایط اردویی خوبی داریم هر چند از برنامه ها مقداری عقب هستیم اما در مجموع وضعیت خوبی را در تمرینات سپری می کنیم.

سلیمی اضافه کرد: هم اکنون در اردوی تمرینی همدان دوره بدنسازی را سپری می کنم و هنوز برای رکوردزنی زود است و در مراحل بعدی اردوی تیم ملی رکوردهای لازم را خواهم زد.

وی با ابراز رضایت از شرایط فدراسیون وزنه برداری و حضور علی مرادی در راس این فدارسیون گفت: مرادی از تجربه بسیار خوبی در عرصه وزنه برداری حتی در میادین بین المللی برخوردار است و قطعا آینده درخشانی را با مدیریت وی در این ورزش شاهد خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: تیم ملی با هدایت حسین توکلی که از تجربه و سابقه درخشان در این ورزش برخوردار است به طور حتم به نتایج لازم در مسابقات جهانی و المپیک خواهد رسید و حضور وی انگیزه ملی پوشان را برای کسب بهترین مدال دوچندان کرده است.

اردوی تیم ملی وزنه برداری کشور هم اکنون به صورت روزانه و در دو نوبت به میزبانی سالن فوتسال پایگاه شهید نوژه همدان در حال انجام است و تا چهارشنبه هفته جاری ادامه خواهد داشت.

ملی پوشان وزنه برداری کشورمان از روز پنجشنبه هفته جاری اردویی چند روزه را در قزوین برگزار خواهند کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار