اهمیت به منابع انسانی بهره‌وری را ارتقاء می‌بخشد

مدیرکل امور اقتصاد و دارایی خراسان شمالی اهمیت به منابع انسانی را در ارتقاء بهره‌وری تأثیرگذار دانست و گفت: مدیریت درست این حوزه سبب کارآفرینی و تحول در اقتصاد خواهد شد.
کد خبر: ۵۱۶۲۵۹
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۵ 29 October 2017
رضا بهمن پور اظهار کرد: در علم ثابت‌شده اگر به منابع انسانی اهمیت داده شود، بهره‌وری نیز افزایش می‌یابد.

بهمن پور با اشاره به تأثیر منابع انسانی در پیشرفت و توسعه همه‌جانبه افزود: باید ساختارها به‌گونه‌ای ایجاد شود که منابع انسانی و توجه به توانمندسازی آنان موردتوجه قرار بگیرد.

وی تصریح کرد: فرهنگ به‌عنوان زیربنای جامعه از اقتصاد هم جایگاه بالاتری دارد چراکه تأثیر آن بر رفتار انسان‌ها است.

وی عنوان کرد: کتاب و مطالعه در ترویج فرهنگ نقش به سزایی دارد و باید منابع انسانی به‌عنوان پایه‌های اصلی در امور اقتصادی بافرهنگ کتاب‌خوانی آشنا باشند.

مدیرکل امور اقتصاد و دارایی خراسان شمالی افزود: اشتیاق برای مطالعه کتاب باید از سنین کودکی و از سوی خانواده‌ها در فرزندان ایجاد و تقویت شود.

بهمن پور با اشاره به برگزاری دهمین نمایشگاه کتاب خراسان شمالی اظهار کرد: مطالعه کتاب‌های مرتبط با کارآفرینی، قوانین و مقررات، اقتصاد، خلاقیت و غیره در سطوح سنی مختلف و برای اقشار گوناگون جامعه نیاز امروز است.

 وی بابیان اینکه شاید تمام افراد جامعه نتوانند به لحاظ توانایی مالی به کتاب‌های موردعلاقه و موردنیاز خود دست پیدا کنند، نمایشگاه کتاب را بهترین فرصت برای دسترسی آسان به این کتاب‌ها دانست.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار