کتابخانه و استودیو صدا در انجمن سینمای جوان بوشهر آغاز به‌کار کرد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان بوشهر گفت: کتابخانه تخصصی سینما و ادبیات انجمن سینمای جوان استان بوشهر با نام احمد آرام هنرمند بوشهری و استودیوی صدای این انجمن با نام مرحوم جهانبخش کردی‌زاده «بخشو» آغاز به‌کار کرد.
کد خبر: ۵۱۹۱۲۵
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۵ 04 November 2017
حمیده ماحوزی ظهر امروز در آئین افتتاح کتابخانه و استودیو صدا در انجمن سینمای جوان بوشهر با بیان اینکه این استان در زمینه فعالیت‌های فرهنگی و هنری در جایگاه مهمی در کشور قرار دارد اظهار داشت: جایگاه هنر و هنرمند این‌قدر دارای ارزش است که خدمت به این اهالی از افتخارات هر مسئول است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر به درخشش هنرمندان در همایش‌ها، نمایشگاه‌ها و جشنواره‌ها اشاره کرد و افزود: استان بوشهر با تلاش مسئولان و پشتکار هنرمندان در فعالیت‌های فرهنگی و هنری در بین پنج استان برتر کشور قرار دارد.

وی با اشاره به انتخاب شهر بوشهر به عنوان پایتخت کتاب در کشور خاطر نشان کرد: از سال 1393 شهر بوشهر طرح‌ها و برنامه‌های خود را در عرصه انتخاب پایتخت کتاب به صورت گسترده انجام داد و توانست در سال نخست این طرح رتبه سوم، سال گذشته رتبه دوم و امسال که سومین دوره آن می‌باشد رتبه  نخست از بین 20 نامزد نهایی کسب کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه 32 نوع فعالیت  در عرصه پایتخت کتاب ارائه شد گفت: در سال نخست 18 نوع فعالیت، در سال دوم 24 نوع و در سال سوم  32 نوع فعالیت گسترده، نو و خلاقانه در عرصه  پایتخت کتاب به دبیرخانه ارائه شد.

ماحوزی با اشاره به ظرفیت‌های  استان بوشهر در زمینه‌های فرهنگی هنری، اقتصادی و علمی بیان کرد: شهرهای بوشهر، شبانکاره، کنگان و برازجان در عرصه پایتخت کتاب توانستند با برنامه‌های خوب و متنوع در 20 نامزد نهایی  پایتخت کتاب باشند و این نشان از جایگاه استان بوشهر در عرصه کتاب و کتاب‌خوانی است.

وی به  برگزاری مراسم  بیست و پنجمین هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران پرداخت و بیان کرد: این هفته فرهنگی از 20 تا 26 آبان  برگزار می‌شود که آغاز آن از شهر بوشهر به عنوان پایتخت کتاب تعیین شده است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی  با قدردانی از فعالیت‌های انجمن سینمای جوان  بوشهر ازآغاز بکار کتابخانه و استودیو صداخبرداد و خاطر نشان کرد:کتابخانه تخصصی سینما و ادبیات انجمن سینمای جوان استان بوشهر با نام احمد آرام هنرمند بوشهری  و استودیوی صدای این انجمن با نام مرحوم جهانبخش کردی‌زاده« بخشو» آغاز بکار کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار