استاندار کهگیلویه وبویراحمددرمراسم کلنگ زنی گازرسانی به بخش های حومه غربی کهگیلویه وپشته زیلایی چرام:

بهرحال تأخیراتی شد وقولی که دوستان داده اند در دهه فجر به بهره برداری خواهد رسید.

مراسم کلنگ زنی گازرسانی به بخش های حومه غربی کهگیلویه وپشته زیلایی چرام با حضور خادمی ،نیک اقبال، بزرگواری ، صیدالی ،پوزش و فتاح پور وجمعی از مدیران شهرستانی برگزار شد.
کد خبر: ۵۳۰۵۳
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۴ 26 June 2015

استاندار کهگیلویه وبویراحمد در آئین کلنگ زنی پروژه طرح گازرسانی به حومه غربی کهگیلویه ،بابیان اینکه این پروژه بالغ بر ۲ میلیارد تومان اعتبار دارد،افزود: این پروژه جزء پروژه های بزرگ استان است و۴۱۲ خانوار از این پروژه در بحث گاز بهره برداری خواهند کرد.

خادمی باذکر اینکه این مردم حق دارند وزودتر از این باید دارای گاز می شدند، بیان داشت: بهرحال تأخیراتی شد وقولی که دوستان داده اند در دهه فجر به بهره برداری خواهد رسید.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد داشتن نعمت گاز را حق طبیعی همه مردم ایران دانست وتصریح کرد:بویژه مردم استان ما که دارای منابع نفت وگاز هستند واز طرفی هم دارای مراتع وجنگل های مهمی دارند وقائدتا” عدم گاز رسانی می تواند ضربه جبران ناپذیری به این منابع بزند.

خادمی در پایان گفت:امیدواریم که به سرعت در گاز رسانی به این چند روستا به نتیجه برسیم وبتوانیم بقیه مناطق را به سرعت گاز رسانی بکنیم که تا پایان سال ۹۵ روستایی بدون گاز در سطح استان نداشته باشیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان نیز در ابتدای کلنگ زنی این پروژه گفت: امروز نزدیک به ۶ میلیارد تومان را در شهرستانهای کهگیلویه ،لنده وچرام در قالب سه پروژه کلنگ زنی خواهیم کرد.

صیدالی بابیان اینکه این پروژه مربوط به ۱۲ روستا در حوزه فیلگاه می باشد،افزود: ۳۸ کیلومتر شبکه گاز رسانی دارد و۱۷۰۰نفر جمعیت در قالب ۴۱۲ خانوار تحت پوشش قرار می دهد.

مدیرعامل شرکت گاز استان بابیان اینکه پروژه بسیار بزرگی است که در سطح شهرستان کهگیلویه اجراء می شود ،تصریح کرد:این پروژه ۲۲۰ روز زمان اجرایی دارد و اگر مردم ومسئولین همکاری بکنند ،سعی وتلاشمان این است که زمان اتمام پروژه را زودتر داشته باشیم ومردم بتوانند زودتر از نعمت گاز برخوردار باشند.

IMG_2932

IMG_2973

IMG_3006
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار