احمدی فرماندار نکا

محیط های دانشجویی ، محیطی پرانرژی است

دانشگاه ها محل تحول و توسعه کشور هستند،این تحول و توسعه،محقق نمی شود مگر اینکه به مقوله علم آموزی توجه ویژه ای شود.
کد خبر: ۵۳۶۱۱۶
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۲ 10 December 2017
 به گزارش تابناک مازندران، فرماندار نکا در گفتگویی اظهار داشت: دانشجویان ،قشر بیدار و آگاه جامعه باید با هوشیاری و ولایت مداری در پاسداشت از ارزش ها و دستاوردهای انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ادامه مسیر دهند.
 
بر اساس این گزارش،  احمدی فرماندار نکا ، بمناسبت 16 آذر روز دانشجو در موسسه اموزش عالی اندیشه سازان نکا ، بیان داشت: 16 آذر روز دانشجو که در اعتراض به دخالت های بیگانگان در کشور صورت گرفت را باید به عنوان روز مقاومت و ایستادگی دانشجویان این سرزمین در برابر استعمار غرب و استبداد و خودکامگی رژیم پهلوی دانست.
 
نماینده عالی دولت در این شهرستان، افزود : دانشجویان ،قشر بیدار و آگاه جامعه باید با هوشیاری و ولایت مداری در پاسداشت از ارزش ها و دستاوردهای انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ادامه مسیر دهند.
 
وی محیط های دانشجویی را محیطی پرانرژی دانستند، که حضور در جمع آنان باعث خوشحالیست.
 
احمدی تصریح کرد : واقعه 16 آذر ، که در سال 1332 و یک روز مانده به ورود نیکسون به ایران و منجر به شهادت سه تن از دانشجویان دانشکده فنی تهران شده بود، از روزهای ماندگار تاریخ و مجاهدتی دیگر در برابر استکبار و استیلای خارجی و استبداد داخلی بوده است.
 
فرماندار نکا ادامه داد : دانشگاه ها محل تحول و توسعه کشور هستند،این تحول و توسعه،محقق نمی شود مگر اینکه به مقوله علم آموزی توجه ویژه ای شود.
 
نماینده عالی دولت در این شهرستان  بیان داشت: تشکل های دانشجویی در کشور میتوانند با انتخاب راهکاری صحیح و تخصصی بسیاری از مشکلات نسل حاضر را برطرف کنند .
 
احمدی تاکید داشتند: تشکل های دانشجویی امروز میتوانند بیشترین تاثیر گذاری را د ر ارتقاء سطح آگاهی و حمایت همه جانبه دانشگاهیان از کشور را داشته باشند.
 
فرماندار نکا اظهار داشت: ویژگی اصلی دانشجو مطالبه گری است و نسبت به هر چیزی که در اطرافش رخ می دهد باید آگاه باشد چرا که آگاهی نخستین مرحله رفع مسائل است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار