مسؤول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم خبر داد

برپایی بازارچه بانوان مسجدی در 100 غرفه

بازارچه بانوان مسجدی با رویکرد اقتصاد مقاومتی به همت دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم همزمان با 22 و 23 آذر در 100 غرفه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۳۷۵۰۳
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۷ 12 December 2017
به گزارش تابناک قم به نقل از مرکز خبر حوزه، حجت الاسلام والمسلمین سعید روحانی با اشاره به اهمیت بحث اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: واحد خواهران دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان در راستای اقدام و عمل به اقتصاد مقاومتی، فرهنگ سازی اشتغال و کارآفرینی، توسعه تولیدات خانگی و صنایع دستی، درآمد زایی برای زنان خانه دار و گفتمان سازی حمایت از تولید کنندگان داخلی بازارچه‌ای با عنوان زنان مسجدی با رویکرد اقتصاد مقاومتی برگزار می‌کند.

وی افزود: این بازارچه 22 و 23 آذر در بوستان نرگس قم واقع در خیابان شهید صدوقی در پنج بخش و در قالب 100 غرفه برگزار می‌شود که روز چهارشنبه از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۷ و روز پنجشنبه نیز از ساعت ۸ صبح پذیرای شهروندان است.

روحانی افزود: این بازارچه فرصتی در راستای فروش و عرضه محصولات خانگی، محصولات روستایی، محصولات هنری و محصولات مرتبط با عفاف و حجاب برای بانوان فعال در عرصه مساجد است.

وی اظهار کرد: امیدواریم گامی در مسیر گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی با هدف حمایت از تولیدکننده داخلی برداریم.

مسؤول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم افزود: همزمان با اختتامیه بازارچه اقتصاد مقاومتی جشنواره غذا به سبک ایرانی اسلامی برگزار می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار