مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل:

بهداشت روانی جامعه مطلوب نیست

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: متأسفانه بهداشت روانی در جامعه مطلوب نبوده و با معضلات گسترده در این خصوص مواجه هستیم.
کد خبر: ۵۴۱۸۹۸
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰ 22 December 2017
به گزارش تابناک اردبیل، حجت‌الاسلام مهدی ستوده در کارگاه آموزشی سبک زندگی اسلامی در اردبیل تصریح کرد: امروز جامعه اسلامی از نبود بهداشت روانی رنج می‌برد و به عبارتی اعضای جامعه با مشکلات روحی روانی متعدد مواجه هستند.

وی افزود: برخی بیماری‌های روحی روانی درمان‌پذیر است بطوریکه بیماری‌های فکری و عقیدتی از جمله کفر و انحراف می‌تواند درمان شود و این موضوع مورد تأکید قرآن کریم نیز هست.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اضافه کرد: همچنین بیماری‌های اجتماعی از جمله جهل و تبعیض نیز قابل درمان است و در ابتدا برای درمان نیازمند دانش‌افزایی هستیم.

ستوده با تأکید به نقش مبلغان و علما در درمان بیماری‌های اجتماعی ادامه داد: هر قدر دانایی جامعه و اعتقادات راسخ افزایش یابد، به همان میزان بهداشت روانی نیز با بهبود همراه خواهد بود.

وی توجه به عدالت محوری، تعدیل ثروت در جامعه، دعوت به صبح و سفارش به امانت‌داری را الزامات درمان بیماری‌های اجتماعی خواند و بیان داشت: تنها با پیاده‌سازی آموزه‌هایی از این قبیل می‌توان بیماری‌های اجتماعی را درمان کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار