شاخص‌های بهداشت و سلامت در شهرستان دیلم بهبود می‌یابد

فرماندار شهرستان دیلم گفت: شاخص‌های بهداشت و سلامت در شهرستان دیلم بهبود می‌یابد.
کد خبر: ۵۴۲۱۴۱
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۹ 23 December 2017
حسن اسماعیلی صبح شنبه در نشست شورای سلامت شهرستان دیلم اظهار داشت: در راستای توسعه بخش سلامت تلاش‌های خوبی صورت گرفته است و این مهم یکی از اولویت‌های دولت است.

وی بر لزوم بهبود وضعیت بهداشت و درمان و توجه به موضوع سلامت تاکید کرد و ادامه داد: با برنامه ریزی و طی یک زمانبندی، در شاخص‌هایی که نواقصی وجود دارد اقدام به رفع مشکلات شود.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیلم نیز در این نشست بیان کرد: بیماری های غیر واگیر در سطح کشور رشد چشمگیری داشته است و همین موضوع موجب شده تا شهرستان ما نیز از این قائده مستثنی نباشد.

محمود ذاکری افزود: رشد بیماری‌های غیرواگیر باعث شده است تا در سطح کلان، اقدامات پیشگیرانه در قالب بسته های حمایتی صورت پذیرد. این اقدامات ارزنده و پیشگیرانه که توسط دولت تدبیر و امید صورت گرفته است، اکنون در شبکه بهداشت و درمان شهرستان در دست اجرا است.

وی اضافه کرد: از ظرفیت‌های همه ادارات شهرستان در راستای اصلاح شیوه نامناسب زندگی و آموزش صحیح پیشگیری، برای مقابله با افزایش بیماری‌های غیرواگیر استفاده شود.

زینب دهداری مسئول واحد بیماری‌های غیر واگیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیلم به ارائه مطالب آموزشی در راستای پیشگیری از ابتلا به بیماری های غیرواگیر پرداخت.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار