هرگز کسب مدال را فدای ارزش‌ها و آرمان‌های خود نمی‌کنیم /بوکسوری که حاضر به مسابقه با حریم رژیم صهیونیستی نشد

بوکسور جوان میاندوآبی گفت: ما ورزشکاران زیادی داریم که حاضر به رقابت با نماینده رژیم اشغالگر نشده‌ و هرگز کسب مدال را فدای ارزش‌ها و آرمان‌های خود نمی‌کنیم.
کد خبر: ۵۴۳۸۴۳
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۹ 26 December 2017

به گزارش تابناک آذربایجان غربی مبین عباسی  پس از انصراف از رقابت با نماینده رژیم اشغالگر قدس در مسابقات بین المللی بوکس در آذربایجان، اظهار کرد: ما ایرانی‌ها کشوری به نام اسرائیل نمی‌شناسیم که با نماینده این رژیم جعلی در یک مسابقه ورزشی مبارزه کرده و بنده هم در این راستا از مبارزه با نماینده این رژیم کودک‌کش خودداری کردم.
این بوکسور جوان و غیورمرد میاندوآبی افزود: ما ورزشکاران زیادی داریم که حاضر به رقابت با نماینده این رژیم اشغالگر نشده‌اند و هرگز کسب مدال را فدای ارزش ها و آرمان‌های خود نمی‌کنیم.
وی اظهار کرد: مرام و غیرت ما هرگز اجازه نمی‌دهد که در رقابت‌های مختلف با ورزشکاران این رژیم اشغالگر مبارزه کنیم و اگر باز هم چنین اتفاقی برایم بیفتد، همین کار را خواهم کرد و بسیار هم خوشحال خواهم شد.
عباسی تصریح کرد: من خوشحالم که به عنوان یک ایرانی و یک ورزشکار در مسابقات بین‌المللی، پیام حمایت مردم ایران را از ملت مظلوم فلسطین به دنیا رساندم.
این بوکسور جوان میاندوآبی گفت: آرمان ما حمایت از مردم مظلوم فلسطین است و همواره پشتیبان مردم مظلوم فلسطین بوده و بنده نیز به تلاش خود برای افتخارآفرینی برای کشور عزیزم در میادین دیگر ادامه خواهم داد.
مبین عباسی بوکسور 16 ساله میاندوآبی در مسابقات بین المللی بوکس در کشور آذربایجان در نخستین روز بر اساس قرعه کشی به حریفی از رژیم صهیونیستی برخورد کرد و در حمایت از مردم مظلوم فلسطین، حاضر به رقابت با نماینده رژیم صهیونیستی نشد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار