هدف ما پیشرفت بازی های رایانه ای است

تابناک: این هدف در بین همه اعضا انجمن وجود دارد که با همدلی مسیر پیش‌رو را ادامه دهیم تا بتوانیم با برگزاری این مسابقه در اصفهان شرایط این ورزش را بهتر کنیم.
کد خبر: ۵۵۱۶
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۷ 16 February 2015

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، محمد کفاش یعقوبی ظهر امروز در نشست خبری اولین دوره رسمی مسابقات قهرمانی کشور در رشته بازی‌های رایانه‌ای، اظهار کرد: این هدف در بین همه اعضا انجمن وجود دارد که با همدلی مسیر پیش‌رو را ادامه دهیم تا بتوانیم با برگزاری این مسابقه در اصفهان شرایط این ورزش را بهتر کنیم.

وی بیان کرد: این اولین دوره مسابقات قهرمانی کشور است که در اصفهان قرار است برگزار شود و امیدوارم با توجه به ظرفیت مناسب اصفهان برای برگزاری این دوره از مسابقات امیدوارم بتوانیم با چنین مسابقاتی فضای مطلوبی را در ورزش‌های رایانه‌ای ایجاد کنیم.

رئیس انجمن بازی های الکترونیکی فدراسیون ورزش های همگانی کشور تصریح کرد: از سال 85 تاکنون این ورزش زیر نظر هیئت ورزش‌های همگانی ایجاد شده و با توجه به این که چند سالی است در بعد ملی و بین‌المللی ما مقام‌های بسیاری بدست
آورده‌ایم شرایط ما بهتر شده است.

وی افزود: این دوره از مسابقات با شرکت 200 ورزشکار در قالب 20 تیم استانی در اصفهان برگزار می‌شود، تاکنون مسابقه رسمی به این شیوه نبوده است و به همین خاطر این اولین مسابقه رسمی است که در تقویم بازی‌های ایران ثبت شده است؛ ما تاکنون مقام‌های خوبی در سطح دنیا بدست آورده‌ایم و توانستیم قدرت ایران را در این رشته به دنیا نشان دهیم.

کفاش یعقوبی خاطرنشان کرد: یکی از انتقاداتی که به این ورزش وارد می‌شود اعتیاد آور بودن این رشته است که اگر کنترل شود من فکر نمی‌کنم خطر آفرین شود؛ متأسفانه امروز در جامعه به راحتی قلیان و سیگار مصرف می‌شود به همین دلیل ما قصد داریم با جایگزین کردن این تفریحات سالم به جای قلیان و سیگار، وضعیت بهتری را در این شرایط ایجاد کنیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار