وجود 108 نقطه ویژه فرود بالگرد اورژانس هوايي در یزد

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار، مديركل پدافند غيرعامل استانداري و رییس مرکز فوریت‌های پزشکی دانشگاه شهید صدوقی از بخش‌های مختلف پايگاه اورژانس هوایی استان یزد بازديد و از نزدیک در جریان فعالیت این مرکز قرار گرفتند.
کد خبر: ۵۵۷۳۶۱
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۱ 26 January 2018

 به گزارش «تابناک یزد»؛ «احمد دهقان» ضمن قدرداني از همكاري اداره كل پدافند غيرعامل استانداري و شوراي پدافند غيرعامل شهرستان‌ها در ايجاد جايگاه و پد فرود اختصاصي بالگرد در تمامي شهرستان‌ها، اظهار کرد: در حال حاضر 108 نقطه اختصاصي در استان براي فرود بالگرد پايگاه اورژانس هوايي استان به‌منظور خدمت‌رسانی به مردم ایجادشده است.

ریيس مركز مديريت حوادث و فوریت‌های پزشكي استان یزد افزود: در يک سال گذشته بيش از 90 بيمار از دورترين نقاط استان و ساير شهرستان‌ها به نزدیک‌ترین مراكز درماني مجهز انتقال يافتند.

«محمدعلي طالبي» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در جریان این بازدید ضمن تقدير از مسئولان دانشگاه علوم پزشكي آیت‌الله شهيد صدوقي (ره) در ايجاد پايگاه اورژانس هوايي استان، پرسنل و كادر پرواز اين پايگاه، اظهار کرد: همه نسبت به حساسیت و اهميت اين كار واقف هستند و شاهد بازتاب مؤثر اين امر خداپسندانه در نجات جان انسان‌ها هستيم.

این مقام مسئول تصریح کرد: البته انتظارها و توقعات مردم در شهرستان‌ها و مناطق دورافتاده موجب می‌شود تا شما در امر خدمت به مردم، خدمات اورژانسي و درماني را باکیفیت بسيار بالا انجام دهيد.

«محمدصادق طهماسبي» مديركل پدافند غيرعامل استانداري گفت: آموزش و مهارت، آمادگي و حس نوع‌دوستی از ویژگی‌های شما نيروهاي ارزشمند است و اين كاهش زمان حضور در محل وقوع حادثه شايسته تقدير است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار