کانال تلگرامی ما و پیگیری انسان دوستانه شما + تصاویر

ماجرا از این قرار بود که دانش آموزان یکی از مدارس روستایی مناطق سردسیر استان به دلیل نداشتن تمکن مالی اولیاء همگی با دمپایی سر کلاس حاضر می شدند.
کد خبر: ۵۵۷۵۳۹
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۲ 27 January 2018
چند روز پیش تصویری از دانش آموزان یکی از مدارس روستایی شهرستان بویراحمد در کانال تلگرامی تابناک کهگیلویه و بویراحمد منتشر شد که در برخی شبکه های اجتماعی هم بازتاب هایی داشت.
 
کانال تلگرامی ما و پیگیری انسان دوستانه شما + تصاویر

ماجرا از این قرار بود که دانش آموزان یکی از مدارس روستایی مناطق سردسیر استان به دلیل نداشتن تمکن مالی اولیاء همگی با دمپایی سر کلاس حاضر می شدند. پس از ارسال تصویری از این دانش آموزان محروم در کانال تلگرامی تابناک کهگیلویه و بویراحمد اولین واکنش توسط یکی از مدیران استانی که خوشبختانه توانسته در این مدت خدمت خود ، پل ارتباطی بین خیرین و محرومین استان باشد ، صورت گرفت.
کانال تلگرامی ما و پیگیری انسان دوستانه شما + تصاویر

مهندس محرابی مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد ، به تابناک گفت : از طریق کانال تلگرامی از وضعیت ، دانش آموزان مدرسه دو بند شهنیز ، اگاهی یافتیم و تصمیم گرفتیم که با همکاری همکاران خود اقدام به تهیه کفش که در تصویر به عنوان مهمترین مشکل آن ها معرفی شده بود ، تهیه و ضمن آن ، از برخی هدایای آموزشی خیرین برای مناطق محروم هم برای دانش آموزان در نظر بگیریم .
محرابی افزود : پس از تهیه هدایا شامل : کیف ،کفش و پک لوازم التحریر به همراه دو تن از همکاران از حوزه ی روابط عمومی و معاون پشتیبانی به مدرسه مذکور رفتیم و این اقلام به دانش آموزان اهدا شد که باعث خوشحالی دانش آموزان شده بود و از همینجا از همه ی کسانی که توانایی مالی خوبی دارند و یا کسانی که قصد کار خیر دارند دعوت می کنم حتما به شناسایی چنین مناطقی اقدام و سعی نمایند به آن ها کمک نمایند چرا که در کهگیلویه و بویراحمد ، کم مناطقی نیست که از کمبودها و محرومیت ها رنج می برند .
مدیریت تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، از پیگیری و اقدام مهندس محرابی تقدیر می نماید و با توجه وجود چنین مشکلاتی در سطح استان آمادگی خبرنگاران و مدیریت این سایت برای تهیه گزارش ، انعکاس و پیگیری مشکلات و همچنین هدایت خیرین به مناطق مورد نظر را اعلام می نماید.
 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
امید
|
United States
|
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۸
فقط گریستم
گریه برای دردی که خودم کشیدمش
گریه برای رنجی که تمامی ندارد
گریه برای مردمی که چه نجیب و کم توقع و مظلومند
گریه برای کودکانی که پدارنشان 70 درصد گوشت قرمز ایران را با زحمت تامین میکنند و خود "پاپتی "اند
گریه برای سرزمین ثروتمندی که مردمانش فقیرند
گریه برای تبعیض
گریه برای فقر ناتمام ....
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار