فرماندار کهگیلویه؛

۳۳ پروژه عمرانی با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال در دهه فجر به بهره‌برداری می رسد

فرماندار کهگیلویه اظهارداشت: امنیت و رفاه عمومی در جامعه یکی از مهم‌ترین دستاوردها و خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران طی ۴۰ سال گذشته است.
کد خبر: ۵۶۱۵۷۷
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۶ 04 February 2018

به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت،فرماندار کهگیلویه گفت: به مناسبت دهه فجر ۴۳ پروژه عمرانی و اقتصادی در این شهرستان افتتاح و کلنگ زنی می شود.

علی پوزش در جمع خبرنگاران ضمن تبریک ایام الله دهه فجر گفت: انقلاب اسلامی در همه‏ ابعاد فردی و اجتماعی، داخلی و خارجی، سیاسی و اقتصادی و فرهنگی، اهداف بسیار بلندی برای مردم و دولت ترسیم کرده است.

وی افزود: امنیت و رفاه عمومی در جامعه یکی از مهم‌ترین دستاوردها و خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران طی ۴۰ سال گذشته است.

پوزش بابیان اینکه‌ ضروری است دستاوردهای نظام را برای مردم بویژه نسل جوان تبیین کنیم خاطرنشان کرد:نباید از بیان این دستاوردها ابایی داشته باشیم.

فرماندار کهگیلویه ادامه داد: مطالبات مردم بسیاراست و ظرفیت بودجه ای محدود اما باید برای فراهم آوردن شرایط رفاهی مردم بیشتر تلاش کنیم.

پوزش گفت: تزریق یأس و ناامیدی از سوی برخی افراد شیوه مناسبی نیست و رسانه ها باید خدمات نظام اسلامی را در این شهرستان در جهت امید مردم و افزایش نشاط اجتماعی اطلاع رسانی نمایند.

وی بیان داشت: در دهه فجر ۳۳ پروژه عمرانی با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری می رسد، که تعدادی از این پروژه ها گازرسانی به جاورده و روستاهای منطقه دشمن زیاری ، مدرسه سه کلاسه در دوریزگان، ساختمان اداری دانشگاه پیام نور و پارک اسکان دهدشت می باشند.

پوزش از کلنگ زنی ۴ پروژه در این ایام خبر داد و گفت: ۱۵ میلیارد ریال اعتبار برای این پروژه ها در نظر گرفته شده است. وی تصریح کرد: فاز نخست گاوداری صنعتی ۱۰۰۰ راسی در روستای دشت مازه با اعتبار ۲۳ میلیارد ریال به بهره‌برداری می رسد.

فرماندار کهگیلویه بااشاره به طرح های در دست اقدام کهگیلویه تصریح کرد: برای  بیش از ۱۰۰۰ نفر در این پروژه ها اشتغال ایجاد شده است.

خبرنگار سید مصطفی گنجی

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار