نانوایی‌های بردخون کیفیت لازم را ندارند

مسئول نمایندگی اتاق اصناف بردخون گفت: نانوایی‌های بردخون کیفیت و کمیت لازم در زمینه پخت نان را ندارند.
کد خبر: ۵۶۵۵۳
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۰ 03 July 2015
تابناک بوشهر: صادق نظری پیش از ظهر امروز در نشست تنظیم بازار بردخون اظهار داشت: مشکلات اصناف دو نوع ملی و منطقه‌ای است که شامل افزایش مالیات سالیانه  بدون مطابقت با میزان درآمد، هزینه‌های بالای برق، عدم پرداخت وام کم‌بهره برای رونق کسب‌وکار، افزایش بی‌رویه اجاره واحدهای صنفی و رکود بازار است.

نماینده اداره جهاد کشاورزی گفت: تهیه اقلام طرح ضیافت بر عهده جهاد کشاورزی است و مرغ و گوشت منجمد به‌صورت نامحدود پیش‌بینی و ذخیره‌ شده که صنوف می‌توانند این اقلام را تهیه کنند.

اردشیر درگاهی با بیان اینکه واردات شکر، برنج و روغن به‌صرفه نیست، افزود: عدم وجود نقدینگی در بانک‌ها باعث شده که وام‌های اعطایی کاهش یابد حتی در این زمینه اقداماتی صورت گرفته است.

بخشدار بردخون با اشاره به ضرورت استقرار اداره دارایی در بردخون، گفت: برخی از کارگاه‌های لوله‌کشی گاز به‌صورت غیرمجاز در منطقه فعالیت می‌کنند که برای تعطیلی این کارگاه‌ها اقدام می‌شود.

حیدر عمرانی افزود: جرم و مجازات باید برابر باشد و هر واحدی به‌تناسب تخلف جریمه شود که توجه به وضعیت نانوایی‌ها نیز نیازمند جدیت و پیگیری است.

نماینده مرکز بهداشتی درمانی بردخون نیز با انتقاد از دست‌فروشی‌ها، اضافه کرد: بهداشت موضوع مهمی است که نیاز به پیگیری جدی دارد و در این موضوع نخواهیم گذاشت با سلامتی مردم بازی شود.

حاجی پور افزود: مواد غذایی باید در شرایط خاص نگهداری و توزیع شود تا باعث نگرانی نشود و همچنین نانوایی‌ها مشکل بهداشت دارند و فضای بیشتر آنها فرسوده و قدیمی بوده و مطابق معیارهای بهداشتی ساخته نشده است که نیاز به بازنگری دارد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار